Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

7 Ocak 2012 Cumartesi

Geri dönüşümle yapılan orjinal ürünler:))

Herkese kocaaaaman sevgilerimle gecenin bir yarısı bu ara baya bi boşladığım blogumda yazıma başlıyorum:)))evet  çok resmi oldu:))Umarım keyifler iyidir..Yeni yıla alışamayan ben anca yeni yılın ilk yazısını yazabildim yani.. yÖncelikle yarın yani aslında artık bugün blogunu takip ettiğim ender insanlardan sümeyye'nin düzenlemiş olduğu buluşmaya katılıp çoğu blogger arkadaşlarımı tanıma fırsatı bulabileceğim için mutluyum...Ayrıca teşekkür ediyorum...
Gelelim bu aralar facebook ta takibimde olan bir sayfaya...Fikir alışverişi

(HANDMADE CRAFT)


bu sayfada paylaşım yapan arkadaşımız nede güzel yapmış diyebilirim öyle ilginç şeyler varki..Resmen geri dönüşüm kutusu gibi:))sanırım yabancılar bizden daha fazla becerikli bu konularda..Çer,çöp ne varsa hepsini bişeye dönüştürüp duruyolar.Bizde atalım:))beğendiğim birkaç tanesini paylaşırsam eğer ki şunlardır;

yani her zaman diyorum dikiş diken birinin mankenlere bir ilgisi ve aksesuar olarak kullanma isteği bence oldukça fazla :))Ben iğnelik olarak yapmıştım ama bu bildiğin bulaşık deterjanı kabından yapılmış bir süs obje..Kim inanır ilk gördüğünde hayret yaaa...



ikinci seçenektede yine terzi malz.fermuarla yapılmış bir abajur:))ister aç ışık girsin ister kapa loş olsun:)


Hele bu bence gayet iyi düşünülmüş...eskiden askılar hep demir olurdu.şimdi pek kalmadı ama geri dönüşümü gerçekten şık olmamış mı?terlikleri üst üste koymaktansa:)



Son olarakta mum severlere öneri..Eğer sizinde evinizde yumurta çok tüketiliyorsa atmayın:))mum yapın bari eviniz koksun:))gayet güzel çözüm olmuş bence...malum mum fiyatlarını düşünürsek:))
Daha fazla fikir alışverişi isterim diyorsanız..
buradan bakabilirsiniz...

Peki sizce de fikirler iyi mi?ya da benim bundan daha iyi fikirlerim var mı diyorsunuz?Eğer geri dönüşümünü yaptığınız orjinal fikirleriniz varsa paylaşın derim.bekliyorum...hadi selametle..

3 yorum:

  1. bulasik deterjani süper bir dekorasyon urunuymus yaa bayildim yapmazsan catlarim.

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...