Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

24 Ocak 2012 Salı

diktiğim dantel uygulamalı elbise kombini..

selam canlar;
napıyoruz, nediyoruz bu zamanı nasıl bu kadar hızlı harcıyoruz anlayamıyorum..Bana ve sanırım birçoğunuza zaman yetmiyordur heralde:)Neyse zamanı kaliteli kullanmayı umarım öğrenebiliriz diyerek.Aslında dantel uygulamalı elbiseyi   facebook sayfamda paylaştım ama blogumda paylaşmadığımı farkettim.Zaten dikim aşamasında burada bahsetmiştim.Ama giyildiği gün telaştan ancak bu kadar çekebilmiş betül'cüğüm..







Zaten önceden bildiğiniz elbisenin kombininide maşallah güzel yapmış betül..!Çok da yakışmış..Şu an aynı tarzın başka bir rengini yapıyorum ama vakti olduğu için oyalanıyorum:))neyse onuda yakında bitirir ve yayınlarım..Kalın sağlıcakla:)

20 yorum:

  1. Çok seviyorum bu tarz elbiseleri,bu da çok güzel olmuş ellerine sağlık.Güle güle giysin sahibesi =)

    YanıtlaSil
  2. Dantel uygulaması çok hoşuma gidiyor ya. Diğerinin rengi ne peki

    YanıtlaSil
  3. su perisi:teşekkürler:))

    renkli hayat: diğerinin renginin adını koyamadık turuncuya yakın somon rengi gibi:))ama sezonun renklerinden:))

    YanıtlaSil
  4. aynen danteller bu yıl benim de favorim.
    Elbise de çok güzel olmuş çok yakışmış.Oscar törenindeymişsin gibi hissettirdi çok hoş..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık harika olmuş dantel detayı çok hoş duruyor.

    YanıtlaSil
  6. maşallah boylu poslu güzel bi kızsın elbisende çok hoş daha ne olsun yaa fıstık gibisin valla :D

    YanıtlaSil
  7. harika bi elbise olmus ellerinize sağlık, bayıldım resmen. sahibesi iyi günlerde giysin insallah:)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş ellerinize sağlık bende çok sveiyorum bu tip elbiseleri ama biraz göbek olunca hoş durmuyo

    YanıtlaSil
  9. bluestyle: dantel modası 1-2 sene daha sürer bence:)
    tasarım renkleri: saol canm

    replois: canım resimdeki ben değilim ama güzel sözlerini ileticem sahibine:)

    ev kuşu:teşekkürler canım..

    fatma: saol canım:)hafif göbeklilerde aslında göbek kapanıyor.ama daha fazla göbeğiniz varsa göğüs altından başlarsanız oda yokolur:)

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar hoş olmuş. Çok yakışmış

    YanıtlaSil
  11. ben bu postu görmemiştim,elbiseme gelen yorumlar beni de çok mutlu etti valla, çok da keyif alarak giydim elbisemi,bu modeli herkese öneriyorum:) betül avcu

    YanıtlaSil
  12. elbise bi ayri giyen ayri guzel masaAllah.

    ozel bir gunde giyilebilecek sade ama asil bir elbise. hatta dantelsiz olarak dusundumde ben bunu gunluk hayatimdada kullanirim arkadas kim ne derse desin (:

    buarada boyle bir elbise icin illa kalip kullanmak gerek dimi?

    zehra

    YanıtlaSil
  13. zehra evet kalıp gerekli yani üstü için ve kolları için..etek kloş eteğin boll büzgülüsü zaten..dediğin gibi normaldede kullanılabilir zaten..aksesuarlar şıklaştırıyor

    YanıtlaSil
  14. serapcim netten filan bulabilirmiyiz bu kalibi acaba?

    zehra

    YanıtlaSil
  15. walla ben kendim çıkardım..bir kaç modeli birleştirerek..netten kalıp bulup indirmek zor iş ama burda dergilerinde bulabilirsin sanırım:))

    YanıtlaSil
  16. Elbise çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Mayısta kardeşimin düğünü var şimdiden başladım aratırmalara,elbise düşünüyorum. sizlerin fikirlerinden yararlanacağım kesin. Tarzınız çok güzel.

    YanıtlaSil
  17. serap hanım bir türlü ulaşamadım size irtibat telefonunuza nasıl ulaşabilirim...öyle görünüyorki kapınızı çok aşındıracağım :)))) tam tamına tarzımı yansıtıyorsunuz çok beğendim tasarımlarınızı tebrik ederim ve yakında olacak düğünümüz için bir kıyafet diktirmek isterim size tabi ulaşabilirsem :)))

    YanıtlaSil
  18. s.bykylmzr@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz...elimden geldiğince yardımcı olurum...teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. elbisede kullandığınız kumaş nedir,öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  20. merhabalar bende elbiseye ve maşallah taşıyana yakışmasına bayıldım.elinize sğlık kendi adıma dikimi kolay ve şık olduu için denemeye karar verdim ama kumaş bence çok etkili bu zerafette.kumaşın adını biliyormusunuz

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...