Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

31 Ocak 2012 Salı

etek çekilişi sonucu kazanan..!

herkese selam,
Eveet burada duyurduğum çekilişi yapmak üzere yine random.org yerine facebook sayfamdan sizlere bir numara sordum ve saliha arkadaşımız 34 numara dedi..Yorumların sıralı olması nedeniyle herhangi bir yanlışa mahal vermemek için  listeyi tek tek yazdım ve rastgele karıştırttım..
44 yorum vardı ama 2 kişi (listede adını görmeyenler) haksızlık olmasın diye sizi çekilişe dahil edemedim.Çünkü şartlar yerine gelmemişti:((Başka sefere:)) 42 kişi arasında düzenledim ve;
Bunca işlem sonucunda bu eteği;


kazanan arkadaşımız,


          Haticin pepelası 
Tebrikler hatice'cim..Güzel günlerde kullanman dileğiyle...mail adresime adresini gönderirsen kargonu göndereceğim...Ayrca katılan herkese çok teşekkür ederim.vakit ayırdığınız için.Sadece çekilişlerde değil yazılarımda da buluşmak üzere:))
hoşçakalın...

6 yorum:

  1. Çok yaklaşmışım ama yaa =(( Neyse hayırlısı olsun güle güle kullansın kazanan :)

    YanıtlaSil
  2. Listede adim yoktu,bence asil hakszlik bu:( herkes twitter ya da facebook ya da blog kullanmio,zatn amaç daha cok kisiye ulasmak degilmi bu tip cekilislerde...yine de kazanani tebrik ediorm ii gunlerde kullansn...hatice

    YanıtlaSil
  3. mimarhtce canım ben katmayı çok istedim ama önceki yarışmalarda çok problem oldu biz yapıyoruz onlar yapmıyolar flan diye...o yüzden alamadım sizi çekilişe...yanlış anlaşılmasın elbetteki çekilişin amacı daha fazla insana ulaşmak...ama sanal ortamlarda bulunmadan da iletişim zor:( şahsi olarak algılama lütfen genel olarak bu şekilde yapmam gerekti...haksızlık olmaması için.anlayışla karşılayacağını umuyorum.:(bir dahaki sefere diyelim..saygılarımla

    YanıtlaSil
  4. aaaaaaaaaaaaaa
    şoktayımmmm hiç ümitli değildim aaaaaaaaa
    şoktan çıkamaadım bide bu saat işe gidicem iyi motive oldummmm hemen adresimi mail atıorum...

    YanıtlaSil
  5. İi niyetindn suphem yok emin ol,sadece sosyal aglara herkes uye degil onu belirtmek istedm..ustelik blogunu takip edip begenen biri olarak birz uzldum diyelm...neyse uzatmiym ben tekrar kutluorm kazanani

    YanıtlaSil
  6. hticinpepelas tbrk ederm sekerm gule gule kullan,serpcm senınde emegıne saglk arkadasm :*

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...