Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

12 Ocak 2012 Perşembe

Özel 1 yer..Özel bir buluşma...Özel insanlar...

Selam;
Malum takip edilen bir çok blogda bu aralar Meyye's sümeyye'nin toplanma organizasyonu konuşuluyordu..Eee bende bu tatlı kızın toplantısına katıldım.Çokda memnun kaldım..Takip ettiğim birkaç blogger arkadaşı yakından tanıdım.Blogu olmayanları da tabiki...İnsan bir yerde gurur duymuyor değil,blog ve facebook doğru kullanıldığında ne kadar güzel tablolar çıkıyor ortaya işte..


Resimler konusunda biraz sıkıntı yaşasak da inşl 2.buluşmada bunu aşarız..Bende makinamı unuttum:((o yüzden resim olarak by fyz ünlü ve kübraname saolsun yardımcı oldular bize:))Resimler onlardan alıntıdır...


çok tatlı  olmuş:))Bu arada mekan Özel 1 yer... Tanıma fırsatım da oldu tabiii..Özellikle taş etiyle ünlü ama o gün için yemem mümkün olmadı...Mekanın sahibelerinden Aybike'de o kadar güzel ağırladıki bizi..Sıcak ,samimi...En kısa sürede bir daha gidip yemek yemek istiyorum...
Kısacası sıcak samimi insanlarla bir araya getirdiği için öncelikle sümeyye'ye ve katılan tanıştığım bütün tatlı,samimi arkadaşlarıma teşekkür ederim...sevgiyle kalın canlar...

7 yorum:

  1. ne güzel ya :) Allah bize de nasip eder inşaallah

    YanıtlaSil
  2. inşl...bi dahaki buluşmayı takip et)))der'm

    YanıtlaSil
  3. inşl...bi dahaki buluşmayı takip et)))der'm

    YanıtlaSil
  4. merhabalar güzel bi organizasyon olmuş bende gelmeyi çok istemiştim.biraz cekingen bi yapım olduğundan birde blog dünyasında yeni olduğumdan çekindim:)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar güzel bi organizasyon olmuş bende gelmeyi çok istemiştim.biraz cekingen bi yapım olduğundan birde blog dünyasında yeni olduğumdan çekindim:)

    YanıtlaSil
  6. vayyy tüylerim diken diken oldu ne kadar mutlu oldum içten satırların için çok teşekkür ediyorum sizlerle tanışmak büyük keyifyti
    bu arada ete bekliyoruz ;)

    YanıtlaSil
  7. :)))canım gerçekler bunlar..ben teşekkür ederim..et için kesin gelices nasip olursa:))

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...