Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

6 Aralık 2012 Perşembe

Sezon modası Pelerin..! Dikimi ve Detayları..!

merhaba arkadaşlar,
Yoğun günlerin ardından kendime ödül verip dün bütün günümü dikişe ayırıcam dedim ve geçen seneden beri aklımda olan ama bir türlü dikemediğim pelerini diktim.Dün öğlen başladım,akşama bitmişti ama kuzenim geldi lafladık,oyalandık flan yani..Aslında aşama aşama göstericektim ama dikiş dikerken paylaşım yapmak zor oluyor yani:)Facebook sayfamda anlık paylaşımlarda bulunuyorum elimden geldiğince.



Öncelikle 08/2012 burda dergisinden pelerinimi beğendim.Elimde 2 yıl önce aldığım siyah kaşe kumaşım vardı.onu kullandım.tabii pelerinin aynısını yapmak istemedim.Kruvaze olan modeli düze çevirdim.Öndeki robayı yapmadım(kumaşım yetmedi)




Kalıpları yerleştirip,kestim.Öncelikle cepleri yapmak gerekli yani birleştirmeden önce .Cep dediğim kolların çıkacağı yerler yani.Biyeli yapmak gerekliydi.Biyelere telaları yapıştırdım.


Cep yerlerine düzgün şekilde monteledim diktim ve bitmiş hali aşağıdaki gibiydi.


Daha sonra ,yan dikişleri yaptım.Ön robayı birleştirdim.Astarı kesip monteledim.Sıra geldi detaylara...


Cep kenarlarına önceden aldığım zımbaları ekliyim dedim.Baktım güzel durdu.Düğmeleri iptal ettim.Onun yerine cıt cıt kullandım.Hem sade,hem şık oldu.

Tabii facebook sayfasında aşamaları paylaşınca son halini merak edildi.Bende gecenin bir yarısı kombinleyip yayınladım.O yüzden fotoların durumu pek iç açıcı değil.kusurabakmayın artık:)






Bugün de arkadaşıma kahvaltıya giderken giydim.Açıkcası bu kadar rahat kullanacağımı hiç düşünmemiştim.ayrıca bu kadar sıcak tutacağınıda:))



Sanırım birkaç tane dikicem:)Umarım beğenmişsinizdir.
Bu arada sana özel kloş etek çekilişi hala devam ediyor.gerçekten bu kadar ilgi beklemiyordum:)Yalnız son 3 gün..!Facebook sayfam dan katılabilirsiniz.

Kalın sağlıcakla..

Serap büyük Yılmazer

15 yorum:

  1. an an facebooktan takip etmiştim,çok hoş olmuş yakışmış da güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık canım...
    bence çok güzel olmuş...
    zımbalardan gözümden kaçmadı...
    süper.
    güle güle kullan canım....

    YanıtlaSil
  3. keşke sana özel pelerinolsaymış cekilin:)çokhoşolmuş.kalıbım yok:(nerden bulsamkı.
    birde acemi dikişdiken biriolaraktan ocep biyelerini nasılkadar muntazam ve temiz yapıyorsunuz.göztermeniz mümkünmüdür.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onuda yaparız.merak etmeyin:)burda dergisinden bulabilrisin. biyeler için yılların verdiği tecrübe diyebilirim.:)çok dikmek gerekli

      Sil
  4. Beeeendim çok beeeeendim ve bi de çok kıskandım
    Hiiiç becerikli değilim galiba dikiş konusunda :(

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. ellerine çok beğendim güzel günlerde giy inşlh:)) bende dikmeye başlamıştım fakat başına gelmeyen kalmadı kumaşım boya verdi makinemide boyadı bu şekilde giyemiycem için sinirden fırlattım ,inşlh yenisin yapıcam sevgiler:))))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş. Bu modeli çoktandır beğeniyordum ama uzunu nasıl olur acaba? :)

    YanıtlaSil
  8. çok hoşş olmuş :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. çok beğendim çok güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. sizinki dergidekinden daha güzel olmuş bence :) maşallah emeğinize sağlık... bende cep yeri biyelerinizi çok beğendim onu ayrı bir postta aşamalı olarak anlatsanız tadından yenmez :))

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş elinize sağlık:)bende kendimce dikiş dikmeye başladım br hevesle nerden bulabiliriz bunun kalıbını?

    YanıtlaSil
  12. kumas<<<olarak<<ne<<kullandınız<<acaba<<serap<<hanım<<bide<<bu<<çivileri<<nası<<yapıştıdınız

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...