Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

10 Aralık 2012 Pazartesi

Sana Özel Kloş etek Çekiliş Sonucu..!

merhaba arkadaşlar,
Sana özel kloş etek çekilişimiz sona erdi dün akşam 18.30 da malum.Ancak şimdi çekilişi yaptım ve sıcağı sıcağına açıklıyorum.Baya zor oldu benim için.Çünkü 5-6 kere paylaşım yapanları,sahte hesapları,erkek katılımcıları eledim.birden fazla paylaşım yapanlara tek çekiliş hakkı verilmiştir.yani 6 kere ismi yazılmadı yada 2 kere..açıkcası adil olması için çok uğraştım.ama atladığım şeyler varsa hakkınızı helal edin lütfen.

Öncelikle sayfadaki çekiliş için olan  fotuyu HERKESE AÇIK  paylaşan-yorum yapan ve beğenenlerin tek tek isimlerini yazdım.


Listede ismimi göremedim flan demeyin.Arka sayfalarıda dolu..Tüm detayları yerine getiren herkesi tekrar tekrar kontrol ettim ve yazdım merak etmeyin.Katılamayanlar herkese açık paylaşım yapmayanlardır.Çünkü onları göremediğimden yazamıyorum.İşte böyle eleyerek aslında 606 paylaşım gözükürken..net olan yani herşeyi başarıyla yapan 394 kişi olmuş.


Çekilişi random.org da yapacağımdan ve paylaşım sıralarına göre yapamadığımdan ektra iş çıktı bana.İsimleri yazarken 394 kişinin hepsine  tek tek numara verdim.Daha sonra listeyi karıştımak için random.org da 1-394 e kadar tek tek numaraları yazdım..


randomda karıştırdı.saolsun:) soldaki numaralara göre çekilişi kazanan belirlenecekti ve sağdaki numara benim isim listemde kime aitse kloş etek kazananı o olacaktı.


1-394 arası rastgele bir numara çekmesi için yazdım randoma.287 çıktı..randomdan belirlediğim karışık listede 287 numarasını buldum.ve karşısındaki 265 numarası kendi listemden kime denk gelmiş baktım.
Çıkan sonuç FADİME KADIOĞLU idi.





Fadime hanım hayırlı olsun güzel günlerde giyin inşl.beden ölçüleriniz ve iletişim için sayfaya msj atınız yada bana mail.Ayrıca çekilişe olan yoğun ilgiden dolayı çok teşekkür ederim.Kazanamayan kişiler üzülmesin bu şans işi malum.Ama çekilişler yeni sayfamda tüm hızıyla devam edicek.merak etmeyin..Hepinize bol sevgiler..

Kalın sağlıcakla..
serap büyük yılmazer

1 yorum:

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...