Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

25 Mart 2013 Pazartesi

Siyah-Bordo Aşkına ..! İster tunik,ister Elbise..!

Merhaba Arkadaşlar,
Keyifler nasıl?Malum düğün mevsimi geldi.Bizde sülalemizde en son benim evlenmemle durgunluk yaşayan dünya evine girme olaylarını , bu sene acısını çıkararır gibi karşılıyoruz.3 kuzenimi 1 ay aralıklarla evlendiriyoruz.Tabii arada eşimin 2 kuzeni de var.Yani bu işler nedense bir başlayınca maşallah durmuyor:)Rabbim hepsini mesut etsin.Bu kadar düğün olunca ne giyicem derdi oluyor tabii.Ama bu aralar nedense kendime hiçbirşey dikesim gelmiyor.Neyseki dün akşamki düğüne 2 gün kala bişeyler yaptım.Biz Rize 'li olduğumuz için düğünlerimiz fazla horonlu oluyor.bu yüzden de öyle çok ağır şeyler giyemiyorum ben.Horon ederken beni zorlamasın diye.Topuklu ayakkabı zaten 20.dk dan sonra çıkıyor ayaktan:)Neyse uzatmadan elbiseye geçiyorum.


elbisenin kumaşı aslında abiyeyle alakası olmayan bir kumaş jarse kumaş.Ama bu bildiğimiz jarselerden değil.Çelik jarse diye de geçiyor ama bunun bile birçok türü var.biraz pamuklu olanı günlük kıyafetlerde kullanıyorum çoğunlukla ama bunun ne olduğunu çözemedim:)esnek bir kumaş.tabii gabardin,krep gibi kumaşlardan daha alası olur.




Aslında elbise yapıcaktım.Son anda böyle birşey yapmaya karar verdim.Zaten esnek bir kumaş olduğu için fermuara gerek yoktu.normalde kullandığım sadece pensli olan tunik kalıbımdan önüne bu şekil bir açıklık verdim.


Eteğin boyu kısa duruyor gibi görünse de dediğim gibi topukluların çıkacağını hesap ederek yaptım.Diğer türlü ayağıma takılıp dururdu.Zaten üstümdeki uzundu yerleri süpürdüm:)


Eteği de yine aynı kumaşa benzer bordo renkli düz bir etek yaptım.Fotoğrafları da doğup büyüdüğüm yer ve hala tüm akrabalarımın olduğu bebek-arnavutköy de (yolbaşı dediğimiz 53's tepesinde)çektik.Ben foto çekilmeye çalışırken,aşağıda herkes konvoy için hazırlanıyordu:)



Anlıyacağınız aslında iki parçayı kombinledim.Üst parça tunik ve alt parça etek olmuş oldu.Ama bakınca elbise:)rengarenk eteklerle kombinleyincede birçok kombin yapmış oluyorsunuz.Yılan kolyemle de kombinimi tamamladım.


Bu tepede tüm çocukluğum geçti.Ve bahar o tepelere gelmiş.Bende en sevdiğim çiçeklere daha fazla dayanamadım tabii.:)
Ben oldukça yorgunum.Malum kına gecesi,düğün oynamak flan derken pert olduk diyebilirim.Şimdi sırada nisan ayında mawiş imizin düğünü var.Bakalım o zamana kadar nasıl bir elbise yapıcam.

Kalın sağlıcakla..
Serap büyük yılmazer

16 yorum:

  1. kıyafet süper olmuş renklerde vazgeçilmezlerden ama ben bu üst kısmı anlayamadım etekle birleşikmi ayrımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. detayda belirtmemişim benim hatam düzeltiyorum hemen:) ayrı parçadır

      Sil
  2. çokhoş ve farklı bikyafet olmuş.tabi rizeli olduğunzu duyunca sevindirikoldum:)bendehoron etmekistiyorumm:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık pek de yakışmış

    esra betül

    YanıtlaSil
  4. hem klasik hem farklı duruyor çek beğendim :) elinize sağlık bizimde yakın zamanda 3 düğünümüz var değerlendirebilirim :)

    YanıtlaSil
  5. çook beğendim:)ellerinize sağlık güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
  6. Wow cok guzel mashallah! Come and check out my blog www.hojabrevival.com

    YanıtlaSil
  7. etek boyu mini ve tütü olanları görmüştüm inan bu şekilde süpper olmuş güle güle kullanın ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. çoookkkk güzel olmuş canım emegıne sağlık..sanada cok yakışmış gercekten..

    YanıtlaSil
  9. SÜper olmuş hem şık hem modern hemde dediğin gibi sonrası içinde kullanışlı ... Emeğine fikrine sağlık

    YanıtlaSil
  10. oo fazlaca güzel olmuş bu elbise - tunik :) Ellerine sağlık. Dediğin gibi renkli eteklerle bir çok kombin yapılarak bizi de rahatlatır :) kırmızıya diyecek birşey yok zaten kırmızı-siyah aşık renkler :)
    bende beklerim
    www.lal-utebessum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. canım eline koluna sağlık.Ne güzel şeyler dikmişsin öyle.bende arada sırada diktiriyorum.Bazı kıyafetlerin çok hoşuma gitti.artık bloğundan bakıp beğendiklerimi diktiririm.BİŞKEKte tesettüre yönelik kıyafet bulamıyoruz.Çoğunlukla burda ki türk hanımlar olarak diktiriyotuz.Bişkekli bayan terziler artık türk bayanlarını iyi tanıdı.Uygun fiyatlara güzel kıyafetler diktiriyoruz.Kumaşlar zaten çok ucuz.izlemeye aldım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. :) çok orjinal olmuş bence

    YanıtlaSil
  13. çok ama çok yakışmış mükkemmel olmusun bi ayakkabıları ayakta yakından görebilsydim o biraz uzak olmuş

    YanıtlaSil
  14. bende çok beğendim. çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  15. canım merhabaa ya süper olmuş tarzını yesiler senin.. ben yeni kapanacağım tarzımı sayende belirlemeye başladım bayıldımmmm inan bayıldım bu elbisene harika çok amaçlı etekle de olur pantolonlada süper yani..Nolur nasıl diktiğini söyle canım hiç anlamam ama dikmeye calıscam en azından kalıplarını versen nolur hangi KUMAS ALMAM GEREK MESELA ÇOK DUA EDERİM :(

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...