Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

25 Mart 2012 Pazar

Seby fashion 2012 spring summer collection tadında:))yeni dikilenler:)

herkese kocamaaaaaan selamlar:))))
Bir heyecanla gecenin bir yarısı yazıyorum bu postu ama sabahı bekleyemedim:))bugün yani dün bir nevi seby fashion 2012 spring summer collection tadında bir çekim yaptım kendimce yani:)))))Yeni diktiğim ürünleri hemde sizlere yardımcı olması açısından kombinledim..Umarım beğenirsiniz:))Bu arada arka fonu ayarlayamadık malesef annemin terasta yaptık çekimi:)Çünkü kıyafet giy çıkar bir yer lazımdı yani:)MAnkenlerime de çoook teşekkür ederim..Süperdiler:)ben çok eğlendim onlarda:)
hadi lafı çok uzatmadan bakalım...
Bu arada fotolara bakmadan önce gelebilecek sorulara cevaben okumayan varsa burayı bir okusun lütfen ..tık tık..!












buraya birkaçını ekledim daha fazlası facebook sayfamda:))beklerim..
hadi kalın sağlıcakla...

44 yorum:

  1. hepsii harikaa çok beendim eteciklerii :))

    YanıtlaSil
  2. Bende bunlardan dikmek istiyoruuuuummmmmmmm çok eğlenceli

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, diktiklerin de kombinleriniz de. Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. bildiğin koleksiyon olmuş yaa :)) başarılısın tebrikler...

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık. hepsi birbirinden şık :))

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel. Üniversite yılların da ben de dikişle ilgilenmiştim. Çok da severek yapıyordum. ama şu anda işten vakit bulamıyorum. Çok sabır ve zaman isteyen bir iş. Bu güzel çalışmalarla içimdeki dikiş aşkını uyandırdınız. Yaz tatilinde kendime olmasa da kızıma mutlaka bir şey dikmek istiyorum. Bunun için de ayrıca teşekkür ederim.
    Ayrıca unutmayın ki boş vakti olan çok insan var sıkıntıdan internette dolaşıp bol bol gerekli gereksiz yorumlar bırakıp üretken insanları meşgul edebiliyorlar. Böyle şeyleri kafanıza takıpda canınızı sıkmayın lütfen. Zamanınız sizin için çok değerli. Paylaşımlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Gercekten mükemmel parçalar eline saglikcanim

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel eline saglık canım..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba serap Hanim. Ben sessiz takipcilerinizden biriyim.Diktiklerinizi cok begeniyorum. Ben de etek dikmek istiyorum. Resmlerdeki yesil ve kirmizi etegi cok begendim, nasil diktiniz? Belli bir kalip varmi acaba? Lütfen yardimci olurmusunuz? selamlar

    YanıtlaSil
  10. çok güzeller canım,ellerine sağlıık:) ben de geçen hafta kumaş aldım, etek-bluz..v.s diktirmek için, sonuçlarını paylaşıcam inşaallah.

    YanıtlaSil
  11. Hepsi de çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. hepsi çok hoş olmuş..ama siyah cekete bayıldım bi koşu gidip alasım var tam olarak hangi mağaza bilgi verebilirmisin canım:((

    YanıtlaSil
  13. serapcimmm cok guzel olmus, cok begendim.begendinmi die sormussun ya;) sen yaparsin da ben begenmezmiyim hic:*

    YanıtlaSil
  14. feyzacım canımmm ya utandım:)) saol hayatım...senin görüşünü almak istedim yani:))beğenmene çoook sevindim:)

    YanıtlaSil
  15. minecim :saol canm
    su dalgası: :))daha o kadar olmadı ya:))
    mihrican:teşekkürler
    öğretmenin mutfağı:çok sevindim eğer böyle bir aşk verebildiysem..mutlaka yapın hatta kızınızla aynı giyinin..ben çok seviyorum :))çok teşekkürler
    adsız1-2:teşekkürler
    adsız:gizli takipçim bir dahakine adını yaz olurmu:))blogumda kloş etekdikimini anlattığım bir post var cnm..
    serpil:hadi bakalım..saol cnm
    mehtap:teşekkürler cnm
    reyhani renkler moda:saol canm ..mağazayı bilmiyorum..cnm

    YanıtlaSil
  16. simply amazing! please come and have a look at my blog www.hijabrevival.blogspot.com about a Turkish girl from Australia!! xx Seyma

    YanıtlaSil
  17. Gizli takipci: Artik Ayan olduk gizliligimiz kalmadi. Klosmu acaba diye düsündüm daha sonra galiba farkli bi tarz dedim. Kumas olarak cinsi ne dir acaba?

    tesekkürler

    Hakime

    YanıtlaSil
  18. hepsinede ayrı ayrı bayıldım:)
    ellerine sağlık,
    çok güzel dikmişsin,
    bende beklerim,
    hayırlı haftalar,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  19. Harika!

    Ikinci resimdeki etege bayildim!

    Yurt disina gönderiyormusunuz acaba? :P

    YanıtlaSil
  20. teşekkürler kızlar..
    eminecim yurtdışına gönderiyorum kloş eteklerde prova gerekmiyor.

    YanıtlaSil
  21. su ilk fotograftaki ceketin kumasi nasil duracak acaba diye dusunmustum kumasi aldiginda, ama cok guzel durmus bence. 3. fotodaki etekte oyle.

    her zamanki gibi yineeee harikasin tabiikiii (:

    eline saglik canim (:

    zehra

    YanıtlaSil
  22. hepsi çok güzel bayıldım peki bunları alabilirmiyiz sizinle nası irtibata geçebilirim öfffff çok güzeller yaa

    YanıtlaSil
  23. zehracım saol canım..

    adsız:mail atabilirsiniz

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar :)) tasarımlarınız cok güzel gercekten elinize kolunuza saglık Serap hanım. Ben yeni kapandım ve böyle sizin diktiğiniz gibi güzel kıyafetler Almak istiyorum. Son pembe siyah kombinene bayıldım. Nasıl satın alabiliyoruz daga dogrusu satiyormusunuz. :)) şimdiden teşekkürler iyi ki sizin gibi yol gösterenler var hayatımızda. :)) Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  25. kloş eteklere bayıldım bayıldımm emeğinize sağlık:)kloş eteklerde kaç mtr kumaş kullanıyorsun

    YanıtlaSil
  26. aysee:kombin olarak satmıyorum ama etek satılıyor tabikii..
    fatmanur:teşekkürler 3 metre uzunlarda

    YanıtlaSil
  27. ya bı msj atııııııııııııın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neye ve neden msj atıcam anlamıyorum.iletişim bilgilerim yazıyoır blogta

      Sil
  28. Merhaba serap hanım koleksiyonlarınız süper :) kumaşlarınızı nerden alıyorsunuz acaba? Kırmızı arabalı cekete bayıldımda :)

    YanıtlaSil
  29. Serap hanım merhaba koleksiyonlariniz harika. Özellikle kirmizi arabali cekete bayildim. Kumaslari nereden aliyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o ceketin kumaşını eşim alıyor fabrikasından döşemelik kumaştır cnm.

      Sil
  30. kırmızılı ceketin dikilişini anlatabilir misiniz acaba bende ona benzer bir şey dikmek istiyorum. isteğimi geri çevirmeyeceğinizi biliyorum şimdiden çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  31. Acaba sipariş versek alırmısınız . yani istedğim elbiseyi dikebilirmsnzz ??

    YanıtlaSil
  32. Acaba istedğim elbiseyi dikeblrmisinz siparş versem ?

    YanıtlaSil
  33. Yha su kirmizili ve siyahli kombin almak istiyorum acaba ne kadar ve ankarada magzaniz varmii

    YanıtlaSil
  34. bu kloş etekleri videolu yayınlarmısınız

    YanıtlaSil
  35. merhabalar..hepsı bırbırınden guzel ama ben hıc boyle guzel kumas bulamıyorum ankarada bursa kumas pazarına gıttım ben mı bulamadım acaba gozum bu sekılde sızın kullandıgınız gıbı kumaslar aradı yok. kumaslarınızı nerden alıyorsunuz acaba ?? cok guzeller ..devamını dılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,kumaşlarımı ümnraniyeden alıyorum.Ama en önemlisi benim için kalitesi tabiki.teşekkürler

      Sil
  36. kombınler de cok guzel ..dusundum de sadece dıkmek degıl bu sekılde kombınlemek lazım harıkalar ..

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...