Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

19 Mart 2012 Pazartesi

Ali Babacan'nın güzel eşi ZEYNEP BABACAN kimdir?Bir bakalım:)

Herkese merhabalar,
Bir önceki postumda o kadar kumaşı görünce herkese bir heves gelmiş:)kumaş alanlar çok olmuştur sanırım:)NEyse biraz ara verelim kumaşlara,kıyafetlere de en sevdiğim konulardan biri olan Lider eşlerine bir bakalım.Ne dersiniz?Hayrünnisa gül'ün postunun çok ilgi gördüğünü farkettim.Nitekim benim dikiş postlarının bile önüne geçmiş:))Aaaaaaaaa merak ettim bi bakıyım derseniz tık tık..
Bu seferki lider eşini Devlet bakanı ve başbakan yardımcısı Ali Babancan'ın genç ve güzel eşi Zeynep Babacan..Çok fazla resmini bulamasam da birşeyler var:)Öncelikle ben kendilerine nedense çok sempati duyuyorum.Hani görünce kanı kaynar insanın ..Nedense öyle hissiyatım var ona karşı:)Hadi başlayalım..
ZEYNEP BABACAN kimmiş görelim:)
Öncelikle kendileri 1975 doğumlu olup,

liseyi TED Ankara Koleji’nde, üniversiteyi ise ilk tercihi olan Hacettepe Mütercim Tercümanlık Bölümü’nde okumuş. 


8 yıllık evli olan Babacan, eşiyle üniversite 2. sınıfta tanışmış, üçüncü sınıfın sonunda evlenmiş..Yalnız bir duyuma göre,Zeynep hanım  Ali Babacan'ın 3 kız kardeşiyle de sıkı arkadaşmış.Ve şimdiki görümceleri, o zaman abileri okulunu bitirip amerika'dan döndüğünde, Zeynep hanımın, Ali Babacan'a uygun olduğunu düşünmüşler.Yani görücü usulu diyebiliriz.


Okulu biter bitmez ilk çocuğu Kerem doğmuş.
 Zeynep Babacan, mesleki çalışmalarını da şimdiye kadar evinde sürdürmüş. 
Daha sonra kızı dilara doğmuş..Pakistanlı yazar Muhammed Hamidullah’ın bir kitabını “Hz. Muhammed’in Hayatı” ismiyle İngilizce’den Türkçe’ye çeviren Babacan,  yeniden araştırma yapıyormuş; üzerinde çalışmayı düşündüğü birkaç kitap daha varmış.

Görüldüğü üzere 3. çocuklarını da çok güzel bir tarihte 10.10.2010 da kucaklarına almışlar büyütmüşler bile:)Tüm aile fotoğrafa yansımış:)
Zeynep hanım'ın gayet günlük bizden biri olduğunun farkına vardınız hemen değil mi?Ama maşallah diyelim 3 çocuk var ama hala gençkız gibi görünüyor:)


Kendisi yardım programlarında,açılışlar da yer alıyor.Hayrunnisa Gül'le iyi anlaşıyor.
Yurt içi,yurtdışı gezilere,davetlerde eşiyle boy gösteriyor.



Hep eşi Ali Babacan ile birlikte fotoğrafları..İlginçtir tek resmini bulamadım:))desem yeri..Ama bence daha güzel..Çift oarak birbirlerine çok yakışmışlar bence..Ali Babacan'nın da bunun farkında olduğunu düşünüyorum :)


Peki nasıl giyiniyor?
Üstteki fotoğraflarda görüldüğü üzere lider eşlerinin genel olarak davetlerde,sosyal programlarda bulunmaları sebebiyle  klasik giyinme mecburiyetleri var.Tabiki artık döpiyes takım yok sadece..Günlük kullanımda,özel davet ve resepsiyonlar da da gayet sade giyindiğini görüyoruz.

Fiziğine ve yaşına  uygun şeyler giyiyor..Ve bence gayet şık oluyor.Zaten masum ve sempatik  bir güzelliği var bu da ona yetiyor..


Benim fikrimce HAyrunnisa Gül'ün tarzına yakın giyiniyor:)Ayrıca söylemeden geçemicem eşarbını da düzgün bir şekilde bağlamış:))




Bu arada;Zeynep hanım'ın Hürriyet'e verdiği bir  röportajında türbanla ilgili söylediği şu sözlere yer vermek istiyorum;

''Ben niye Atatürk düşmanı olayım ki Yener bey, elbette değilim. Ben Atatürkçü bir okulda yetişmiş, kendi dini inançlarını yaşamaya çalışan Müslüman bir Türk kızıyım. Örtünmeye kendi irade ve isteğimle lise sonda karar verdim ama, elbette bunu orada uygulayamazdım. Ankara Koleji'nden sonra Hacettepe Üniversitesi İngilizce Mütercim Tercümanlık Bölümü'nü örtülü olarak bitirdim. Ailemde benden başka örtülü yoktu, belki de onun için bu konuda beni desteklemedi. O zamanlar iki arada kalmıştım, bir yanda kolej ortamı, öbür tarafta okuduğum kitaplar, Allah'ın emri. Kendi kendime; 'Örtünürsem isteğim gibi yaşayacağım, iç huzurum olacak, aksi halde hayatım çok farklı bir yöne de gidebilir' deyip kararımı verdim. Başımdaki türban siyasi bir simge değil. Ayrıca bu amaçla örtünen bir kişiye de bugüne kadar hiç rastlamadım. Bazıları yobaz görünüşlü, bağnaz olabilir ama, bunu bütün başını kapatanlara mal etmemek lazım.'' 


Ayrıca 2010 da Türkiye Engelliler Vakfı (TÜREV), i Zeynep Babacan'ı, engellilere destek ve katkılarından dolayı ''Yılın Annesi'' seçti.
Kısacası kendisi beğendiğim bir lider eşi..Ben tanımak istedim..Sizede anlatmak istedim..Böyle eşleri bilelim görelim..Bizleri temsil eden kişileri sevelim..diye:)
Umarım keyifle OKUMUŞSUNUZDUR..:))
Kalın sağlıcakla..

25 yorum:

  1. Politikacilarin esleri arasinda en cok begendigim kisiyi yazmissin bugun canim (: zeynep babacan’ i begeniyorum ve abarti hic bir kiyafetini gormedim simdiye kadar. Ayrica ilk fotograflardaki bol paca etek pantolon tarzina hastayim ezelden beri, ama zeynep hanimada cok yakismis. masaAllah dedigin gibi boy pos endam hepsi var, Ali Babacan cok sansli bencede. Allah mutluluklarini daim etsin insaAllah.

    zehra

    YanıtlaSil
  2. Bencede zehracım..Zarif ve şık..sevindim beğendiğin birini yazdığıma:))amin..

    YanıtlaSil
  3. Kendisini çok beğeniyorum.
    Sizinde emeğinize sağlık ;)

    Banada beklerim;)

    YanıtlaSil
  4. Tesekkür ederim cok güzel bir yazi hazirlamissiniz :)..
    Bende kendilerini cok begeniyor ve takdir ediyorum..
    Emeginize saglik der hayirli bir gün dilerim ;)

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle bayılıyorum bu bayana ve hayrünnisa hanıma çok da mütevaziler :)

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle bayılıyorum bu bayana ve hayrünnisa hanıma çok da mütevaziler :)

    YanıtlaSil
  7. ne diyelim....
    cenabı allah herkesi mutlu mesut etsin.......
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş.Merakla okudum.Bende fiziğine güler yüzüne hayranım.Tam bir anne örneği benim için..

    YanıtlaSil
  9. yüzü ne kadar güzel maşaallah :)

    YanıtlaSil
  10. elif:saol canm
    nevşunema :teşekkür ederim
    şantiyenin gülü: bencede..
    gurme şirine:amin sevgiler
    quenn:gerçenten hayran olunacak biri
    isterenkli hayat:dimi:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş bu konuda yazman.Herkesin ortak görüşü galiba ama hakikaten çok sevimli bir kadın.Gelecekteki modelimdir kendisi :))

    YanıtlaSil
  12. çok zarif çok beğendiğim bir bayan:)
    sevimli ve samimi,
    paylaşım için teşekkürler canım,
    hayırlı akşamlar,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Maşallah çok hoş bir bayan ...

    Elinize saglık güzel bir yazı olmus

    YanıtlaSil
  14. bazıları yobaz görünüşlü bağnaz olabilir.....bu nedemek şimdi o kişinin niyetini bilmeden görünüşe göre yargıya varmak zaten tesettür güzel görünmek ve dikkat çekmek için değil allah rızaı için olmalı

    YanıtlaSil
  15. bendee çok beeniyorumm zeynep babacanı helee her yerdee liseli aşık gibi dolaşmaları beni bitiriyorr :D
    MaşaAllah bu güzel çiftee

    YanıtlaSil
  16. İlginç ve güzel bir yazı olmuş. Siyaseti sevmem ama bu yazıyı ilgiyle okudum.

    YanıtlaSil
  17. güzel bir yazı keyifle okudum emeğine sağlık belkıs sevgilerle..

    YanıtlaSil
  18. güzel bır yazı emeğinize sağlık belkıs sevgilerle...

    YanıtlaSil
  19. harika bir paylaşım olmuş:)
    yüreğinize kaleminize sağlık..
    benimde,gıpta ile takip ettiğim bir şahsiyet kendileri..
    çok cici gerçekten..
    maşallah..
    :)
    takipçisiyim sayyfanızın.
    beklerim bende,arzu ederseniz tabiki..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. çook tatlı bir bayan bir o kadarda sade biri... Allah selamet versin

    YanıtlaSil
  23. çok şeker bir kadın ve çok da güzel anlatmışsın

    YanıtlaSil
  24. çok güzel anlatmışsın :) Bende daha yakından tanımış oldum sağol :)

    YanıtlaSil
  25. Kendisini kisisel olarak taniyan biri olarak az bile yazdigini soyleyebilirim. Guzellikse guzellik, kisilikse kilisilik, Allah hakki icin cok hos ve hanim efendi bir insan. Kulturlu, gorgulu, vizyon sahibi. Cocuklari da buyudu masalllah. Insallah kendisini daha aktif gorevlerde gorururuz. Sadece es olarak degil, kariyer olarak da cok seyler yapabilecek kapasitede birisi. Allah ona ve ailesine iki cihanda mutluluk versin. Allah nazardan saklasin. Bu arada Ali Babacan da 10 numara 5 yildiz birisi. ODTU Endustri Muhendisligini 4 ortamalamayla bitirip Fullbright bursuyla Amerikada MBA yapti. Kiz kardesleri de ODTU mezunu, bir tanesi Ankara Tip Mezunu. Butun aile son derece zeki, caliskan, basarili ve belki de en onemlisi mutevazi. Allah hepsinden razi olsun.

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...