Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

17 Ocak 2012 Salı

Diktiğim turuncu 70'ler tarzı etek..!

Soğuk mu soğuk bir İstanbul akşamından herkese selam olsun...!
Malum her yer kar buralarda sanırım insanlardaki bu soğuklukta ondan.Halbuki çocukluğumuzun vazgeçilmezi olan kar topu oynayarak ısınan ruhumuz biraz da insanlara karşı olsa:))Şimdi blog yazıyorum evet..Facebook da sayfam var evet..Ama bu takip eden kişiler (birkaçı hariç)nedense sadece hediye çekilişinde geliyorlar neden?Bu kanıya vardım çünkü arkadaşım meyye's 'in bu yazısı beni uyandırdı tekrar.blog yazmak,günlük yazmak gibi bişey..Her gün yaşadıklarını toparlayıp ya da benim gibi bir hobisi olanların insanlarla birşeyler paylaşma istediğinin olduğu bir iletişim şekli..Tabiki isteyen okur..!ama her emeğin bir karşılığı olmalı diye düşünüyorum.sanatçı için alkış,çalışan için para,bloggerlar içinde yorum:))Amaaaaan banane diyenler olabilir..Ama anlayanlarında olacağına inanıyorum diyerek geliyorum post yazıma..
Geçen haftalarda dikip teslim ettiğim (kumaşını bayılarak aldığım ama elimden kapan hamoşa)eteğin kombin fotoları ulaştı şahsıma:)Gerçi hamoşuma herşey çok yakışıyor ama ayrı bi tatlı olmuş maşallah..!


Görüldüğü üzere kumaşımızın rengi kop kop vaziyette:))eteğin modeli de tam 60-70 lerde annelerimizin giydiği tarzda oldu..ama neden tabiki renginden dolayı..!



Bana bu fotoları gönderirken abla kötü çektik ama demişti hamoş,ama ben fotolarla uğraşıp üzerinde değişiklik yapmayı sevdiğim için gönder dedim...
üstteki fotoda gördüğünüz üzere amacına uygun olarak eski bir foto görüntüsü vermiş oldum:))aslında bu kız 1960 doğumlu çaktırmayın..!


Seviyorum böyle salaş pozları:)Neyse eteğe geçersek eğer Bu sefer diktiğim buradaki kloş teklerin aksine ara boy yaptım.Ve tam kloş  değil..Ama kumaşın tokluğundan dolayı süper durdu.Bizim kursa Akerin kumaşlarını satan bir kadın geliyor.Ondan almıştım.Akerin kumaşı ama kalın krep mi gabardinmi anlayamadım açıkcası...


Yeni yazı karakterimde güzel durmuş sankim:)


Ben kesin eski dönemde yaşamalıymışım yaa..Bayılıyorum bu tarz etek,balıkçı yaka kazak flan..Renklere de tabiki..
Son olarak da abartarak kışın bu soğuk günlerine gönderme olsun..Seby fashion'da da kar var havasını atmak isterim:))


Fotoğrafı bu hale getirdim:))Kutuplar da da,kar yağarken de  etek giyilir modu:)Arka fona dikkat..!kutuplarda paris esintisi:))Neyse bugün yeterince kar topu oynadım..Görmesemde olur yani..
Hadi kalın sağlıcakla..!


49 yorum:

  1. çok güzel olmuş çok beendim bende istiyoreeeee

    YanıtlaSil
  2. blogtutanların yorumlarla beslendiğine sonuna kadar katılyorum.yeni bir blogu olarak.
    eteek tekkelimeyle HARİKAA Tam istedğim model renkse süper ötesi şöölee pıratık bişekilde anlatsanız ne süpper olurdu:)

    YanıtlaSil
  3. Çok haklısın.Bende aynı dertten muzdaribim.Didiklemeye gelince sonuna kadar,ama fikrini paylaşmak,yorum bırakmak yok.Etek çok asil duruyor bu arada.Gerçekten eskiler bir başka.Tabi azcık daha uzun olsaymış tam benlikmiş.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. tüli yok öle bende istiyorum flan önce haketceksin..!:))

    YanıtlaSil
  5. fatma: bu aalar aklımdan geçen herşeyi başkalarından duyuyorum ya:))neyse fatmacım öle bir projem var başkalarının inadına güzel bir anlatımla elimden geldiğince yayınlıcam inşl:)

    YanıtlaSil
  6. su perisi:)arkadaşım katılıyorum sana :))uzun değil çünkü uzunlarını yazın baya bi diktim bu kızcağıza:))kışın ayaklarına dolanmasın diye ara boy yaptım:))

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş ellerine sağlık.bu eteğin kısasını kardeşime dikmeği planlamıştım ama kurstan fırsat bulamadım ::)))

    YanıtlaSil
  8. aslında kolay bir etek çabuk biterÇ:))

    YanıtlaSil
  9. bana nedense zor şeyler daha kolay geliyo::)) modelistlik kursuna gittiğim için hiçbirşey dikemiyorum bu aralar tembel oldum,ama inşlh dikicem

    YanıtlaSil
  10. ooo etek cok süper olmus eline saglık yorum konusuna gelince kesinlikle katılıyorum ben fazla yapamıyorum bilgisayar basına hergün gecemiyorum gectiğimdede yazının coktan yazılmıs olduğunu görüyorum ama okuma konusunda kesinlikle bütün yazıyı okuyorum cünkü bende blog yazıyorum ne kadar emek isteyen bi iş olduğunu biliyorum ve yazmaya devam edicem cünkü bir kişide okursa kardır;) sende yazmaya devam et biz okuyoruz merak etme ♥ bende beklerim http://feyzannyeri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. deniz kabuğu:modelistlik kursuna gitmen demek aslında minyatür dikiyosun demek:)yada yapıştırıyosun:))arada tembellik iidir:)

    YanıtlaSil
  12. feyzacım saol canım alayan birilerinin olması güzel:))gizli takip edenleri hissediyorumda arada gösterin kendinizi yahuuu

    YanıtlaSil
  13. ayrıca feyza bloguna bakınmaktayım:))

    YanıtlaSil
  14. rengi modelle nassı uyuşmuş harikaa! nerden buluruz?

    YanıtlaSil
  15. benden aybike:))))))walla kumaşı bulmak zor ama model kloş etek burda dergilerinde var ama bu tam kloş değil ben kafama göre yaptım...

    YanıtlaSil
  16. Yaa çok güzel olmuş. Bayıldım. Dikişçileri çokkk seviyorum zaten. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  17. Bu arada dikiş dikmeye çalışan biri olarak bloğunuzu izlemeye aldım bile. Tanıştığımıza çok sevindim.

    YanıtlaSil
  18. suhuba cım teşekkürler hoşgldin:))

    YanıtlaSil
  19. Etek çok hoş duruyor. Ellerinize sağlık. Sizin için çok zor değilse nasıl yaptığınızı özelliklede bu eteği dikerken nerelere dikkat etmemiz gerektiğini belirtirmisiniz. Kendi başıma dikiş dikmeyi öğrendim ama eksiklerim çok fazla.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. swift bana bu konuda da dnden beri mailler geliyor..Eski blogumda paylaşmıştım resimlere ulaşınca yayınlıcam yapılışını inşl...teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Hoşbulduk. Evet bencede anlatın ki bilmediklerimiz var ise öğrenelim :)

    YanıtlaSil
  22. suhuba facebook sayfamda belirttim bugün yayınlıyacağım inşl faydalı olur..

    YanıtlaSil
  23. oooffffffffffff yaaaa etekemi giyenimi bayıldım bilmiyom:)ellerine sağlık zuzum nefis olmuş

    YanıtlaSil
  24. Blogunuzu ilk defa gordum ve cok begendim;) butun yaZilarinizi didik didik edicem birazdan;))

    YanıtlaSil
  25. ben yeni ısınlandım bloguna
    neler kaçırmısım meger
    meyyenın sayesınde ogrendım seni
    bu etegı dikmek işin dikiş calısmalarıma baslayabılırım
    magazalarda tam da boyle bir seyi bulmak istiyodum
    süper olmus
    ellerine saglık
    ve artık burdayım :)

    YanıtlaSil
  26. kova kadınıyım ben:canım teşekkürler.hoşgeldin:)))o zman dikip resmini yolla bakalım yayınlıyım bende:))

    YanıtlaSil
  27. Selam canim,

    hani demissin ya, ben yanlis yillarda yasiyorum diye (: bunu bende hep dusunmusumdur. o zamanki kiyafetler renkler vs cok daha guzel geliyor bana. nostaljik seyleri hep severim bu yuzden. bugun yasiyorsak bundada vardir bir hayir diyelim en iyisi (:

    bu turuncu etekle siteni kesfettim aslinda, klos etek modeli ararken. cok guzel dikmissin gene. harbi harbi diktigin eserlerden gozlerimi alamiyorum. boyle dikmek icin sabirsizlaniyorum. masaAllah tekrar tekrar nazarimiz degmesin (:

    buarada birsey sormak istiyorum..
    ben evde kendi basima dikis dikmeyi ogrenmek istiyorum, kursa gitmek gibi imkanim yok maalesef. zamaninda bir kursa gitmistim bir kac dersligine ve bir pantolon dikmistim (tabii hoca gozetimi altinda) ve kalipla calismistim.
    suanda ise kalip filan pek birsey anladigim soylenemez unutmusum sanirim.

    Sence benim gibi kendi kendine ogrenmeye calisan birisi nasil birseyler dikerek ise baslamali? Mesela bu etegi kendim kesip dikebilirmiyim, merak ediyorum aslinda.

    Simdiden tesekkurler,

    zehra

    YanıtlaSil
  28. zehracım öncelikle başına iyi dileklerin için çoook teşekkür ediyorum.
    ve bugüne kadar en uzun yorumu yapan olduğun için ayrıca teşekkür ediyorum:))

    Geçmişinde kendi başına bir etek bile diktiysen içinde istek varsa kendi başına da yapabilirsin.Ama burda dergisinin kalıpları oldukça karışık olduğu için yardım almak gerekli en azından 1 seferlik bile olsa..
    Bu etek gayet başarılı olabileceğin bir etek bence..Çokda değerli olmayan bir kumaştan dikip deneyebilirsin ilk olarak.Daha sonra yanlışlarını görüp istediğin kumaştan dikersin:))

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. heyyy ne guzel tarihe gectim desene ((: yorum yapmaktan kendimi alamiyorum nerdeyse, emin ol bundan sonra sIk sIk benimle karsilasacaksin blogunda (: Hem asil biz sana tesekkur etmeliyiz saheserlerini bizlerle paylastigin icin. bu bir haftadir (kafami dikis dikme isine taktigimdan beri) cok blog gezdim ama hic birisi seninki kadar hosuma gitmedi. belkide cok iyi dikenlerin bloglariyla karsilasmamisimdir bilemiyorum.

    Diktigin kiyafetler gerek tesetturlu gerek acik herkesin kullanabilecegi tarzda, bi kere isciligi cok guzel duruyor, yani ne kadar ozenerek yaptigin belli.
    Birde kimi insan dikiyor ama guzel seyler dikmek yerine yanlis secimler yapiyor. yani acik kapali farketmez herkes guzel giyinebilir bence, bir insanin diktigi seylerdende zevkini anlarsin. (tabii disariya satis yapanlar ve benim gibi comezler haric :)

    zehra

    YanıtlaSil
  31. zehracım saol..zaten kendim tesettürlü olduğum için genelde dikiş anlayışım tesettürlülere yönelik oluyor:))açık arkadaşlarım çok olduğu içinde hem onların hemde bizlerin giyebileceği ürünler yapmaya özen gösteriyorum.Nitekim hazır giyimde tam tesettür ürünleri yok.Ya badi giyices,ya orasını burasını kapatıcas..bende üst üste giymeyi sevmediğim için böyle şeyler çıkıyor:)zaten benim ürünlerimi genelde tarzı olan kişiler beğeniyor.:))dikim için ise ben bazen kızıyorum bile kendime çok titizim diye:)çünkü bu huyum yüzünden baya bi zman alabiliyorbazı ürünler:))ama bende dikimin ürünü gösterdiğini düşünenlerdenim..

    YanıtlaSil
  32. Selam canim,

    cogu zaman kalipla calistigini gordum. bu yuzden birsey sormak istiyorum.

    kalip cikarmak istiyorum bende (daha yeni basliyorum dikis ogrenmeye hatirliyorsundur belki) burda dergisinde vs hani bedenler vermisler: 34-36-38-40 vs diye gidiyor. buna gore hangi cizgileri cizmen gerektigini belirliyorsun. yanliz burda dergisine gore benim bedenim kac mesela bunu hic bilmiyorum. bunu nasil bulabilirim? cunku bedenimi bilmeden kalip cikarmak mantikli gelmedi bana :( yardimci olursan sevinirim canim, simdiden tesekkurler.

    zehra

    YanıtlaSil
  33. zehracım burda dergilerinde siyah beyaz olan orta bölümüb yani modellerin açıklama kısmının arka yada ön sayfasında beden tablosu bulunur.orada normal beden,kısa beden vs.yazar..bel göğüs,kalça ölçülerini alıyosun oradaki benden ölçüleriyle karşılartırıyorsun..orada 38-40-42- artık ne bedensen çıkıyor..Ölçülerin tam uymas genelde ama en yakın ölçüyü kabul et..burdanın kalıpları genelde 1-2 cm büyük olur..ona göre belirle canım.olmadı yapamassan..ölçülerini bana mail at ben sana söylerim:))

    YanıtlaSil
  34. sagol canim. aslinda dergiye baktim biraz ama goremedim sanirim, neyse evde tekrar bakayim en iyisi.

    buarada ben bu etege benzer bi etek kestim aslinda, ama kestikten sonra simdi ne yapicam tam bilmiyorum. aslinda biliyorum ama hangi sirada ve nasil yapacagimi bilmiyorum. ne kadar video varsa izledim dikisle ilgili (:

    etegin beline kemer kismi nasil yapiliyor anlamis degilim, halbuki klos eteklerden birinde yazmissin. ama sanirim daha net bir sekilde birinin bana gostermesi gerekiyor :( cunku ben 1 mm ilerleyemiyorum boyle : (

    zehra

    YanıtlaSil
  35. ne güzel şeyler yapıyosunuz hepsi ayrı güzel ama bu eteğe bayıldım.sevgiler:))

    YanıtlaSil
  36. Merhaba,buzgulu cocuk etegi yapimi hakkinda arama yaparken karsima ciktiniz ve hayranlikla inceledim yayinladiklarinizi.Dikise yeni basladim o kadar heyecanli ve sabirsizimki bir an evvel tam anlamiyla tek basima bir seyler yapabilmek istiyorum :-) Sizin blogunuz bu acidan benim kilavuzum olacak gibi , harika seyler yapiyor ve anlatiminizla benim gibi dikise yeni baslayanlara cok sey katacaginiza inaniyorum.Bundan sonra surekli takip edecegim blogunuzu.Sevgiler ve simdiden tesekkurler paylasimlariniz icin:-)

    YanıtlaSil
  37. Bu etek için sipariş alıyor musunuz? Eğer mümkünse ne kadara dikebilirsiniz?

    YanıtlaSil
  38. Cnm bir kloş etek yapımı anlatmışsın ya büzgü payları bırakmışsın bunda varmı öyle büzgü payları ? çok şık suruyor yahu denemek istiyorum. yarım daire kalıptan dimi ?

    birde dikiş makinesi önerin var mı ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunda yok cnm evet yarım daire düşünebilirsin.ben singer tradion kullanıyorum cnm

      Sil
  39. kumaş olarak bu duruş hangi kumaşlarda uyar...kaç m. almak gerekir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kumaş kalın gabardin kışlık bir kumaştı normal gabardinde olur.boyunu bu şekilde yapıcaksanız en az 2.40 gereklidir.

      Sil
  40. bunun yazlık olanını ne kadara dikiyosunuz?

    YanıtlaSil
  41. bu eteğin yazlık kumaştan olanını ne kadara çıkarırsınız?

    YanıtlaSil
  42. postları okumak keyıflı de yorumları neden okuyorum tek tek anlamıyorum sankı benım blogum ..yoruluyorum yorumları okurken :) etegın rengı cook guzel ınsallah bırgun karsılasırım bu tarz bı kumasla..

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...