Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

10 Ocak 2012 Salı

Kurs günlüğü 1

herkese  selamlaaaarrr,keyifler nasıl bakalım...benim keyfim yerinde maaaşallah...Hal ve hatır bilgilerimden sonra bol fotolu yazımıza başlayabiliriz...bu aralar da her zamanki gibi yoğun günler yaşıyorum.Dikiş insanın bütün zamanını alıyor desem yeridir.Allah'tan seviyorum:))Kurs günlerim de malum hem eğlenceli hem yoğun:))Gelen maillerden yola çıkarak kurs günlüğümü yayınlıyorum sizlere...Kursa neden gidiyorsun halaaaa diyenler için söylüyorum SEVİYORUM..!stres atıyorum.Evden çıkıp topluma karışıyorum.3 yıllık arkadaşlarım ve yenileriyle eğlenceli zamanlar geçiriyorum..Evime çağırıp mıhlama günleri,kahvaltılar flan derken bol bol sohbet ediyoruz..


Masama dikkat..!bi kuş sütü yok...:)



Sınıfımınızın önündeki çiçeğin önünde foto çekiliyorum:))
3 yıl önce kursta tanıştığım ama birbirimizin hayatında olmayı şans,kader,kısmet,mucize vs..saydığım zuzumla eğlenmekte çabası tabiii..!


Yağmur yağmasada şemsiyesini açtırıp poz verdirdiğim  kankacım, zuzum benim...


(Muzip bir poz biliyorum)fotolarımı bıkmadan usanmadan,hiç şikayet etmeden çeken zuzum...aaaaahhh ahhh


Buda muzip bi poz adı bizde saklı:))
Bu arada üzerimdeki kabanı bol bol çektim :))bi markanın çakmasını almantansa dikmeyi tercih edenlerdenim:)daha ucuza geliyor!


ee tabiii kursa gitmemin asıl amacı olan dikiş..!kendimi daha da fazla geliştirmek için dikmeye devam..Bu elbise provaları geç olunca elimde kaldı yaaaaa..neyse mankenimi sevip,sarılıp önce dikime hazırlıyorum..Sonra dikiyorum..:) inşl bu hafta bitirip teslim edicem arkadaşa:))Üzerimdeki triko kumaştan olan yeşil tuniğide ben dikmiştim...

Kapanış pozu olarak da usta terzi modundaki fotomu yayınlıyım dedim:))nerdeeeeeeeeeee..!Ama durmak yok,yola devam..!


Kurs postum şimdilik bu kadar ama bi dahaki posta hocamızın doğumgünü kutladığımız gündeki fotolar olacak inşl.Kurs günleri benim için çoook eğlenceli geçmekte..Tabiki canım,ciğerim,bebeğim zuzum olmasa çekilmez!her ne kadar geç gelsede..İyiki varsın zuzum..İyiki doğdun.!


Aranızda kursa gidenler var mı?Varsa nasıl geçiyor meraklardayım:)hadi bakalım sohbet edelim biraz:))sevgiyle kalın canlar..!

Not: Meyye's buluşmasının fotoları halaa elime ulaşmadığı için post hazırlayamadım..:((gelince inşl..












5 yorum:

  1. yazı yazmanı özledik :)))
    malesef ben giyim kursuna gitmek istiyorudm ama nasıp olmadı kısaca saatler uymadı ama gıtmek kendı kıyafetımı kendım dıkmek cok ıstıyorum maşallah sana :)

    YanıtlaSil
  2. bende özledim walla yazmayı...yoğunluktan yazamıyodum ama daha dikkatli olucam inşl canm...vakit bulduğunda kesinlikle kursa gitmeni öneririm canm...kendi kıyafetlerini dikmek süper bişe

    YanıtlaSil
  3. aaah aklım sofradayken neler yazabilirim bilmiyorum mıhlamaya bayılırım desem :)
    ben de çok isterdim dikiş kursuna gitmeyi düğme bile dikemem :( ancak Alya bebekle zor bu sene niyetlendim niyette kaldı bırakacak bi yer bulamadım :)
    biz seni takip eder ttmin oluruz ne yapalım :)

    YanıtlaSil
  4. canm senin aklın nasıl sofradaysa benim aklımda taş ette:))eşim acil gitmemiz gerek demeye başladı bile:))en kısa sürede tatmaya gelicez inşl.dikişe gelince tatlı mı tatlı bir kızın var maşallah..!Rabbim ayırmasın.dikişe gidersin büyüyünce nasılsa:))gerçi gördüğüm kadarıyla çuval giysen yakışıyor maşallah..

    YanıtlaSil
  5. mrb bende dikişle yakından ilgilenmeyi çok istiyorum ve kursa gitmek istiyorum acaba gittiğiniz kursun bilgilerini vermeniz mümkün mü

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...