Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

13 Ocak 2012 Cuma

Kurs günlüğü 2..

selam millet..!
Kurs günlüğümüze bol bol fotoyla devam edelim ne dersiniz?geçenki yazımda bir günümde neler yapıyorum derken bu yazımda da hocamızın doğumgününü kutladığımız güne yer veriyim dedim:)


Pastalar ev yapımı tabiki:))))Sevgili dikiş hocam; yani bana hayatta en zevk aldığım şeyi öğreten kişi..!

Bir dikiş hocasına kıyafet alması tabiki çok zor:))Dikilmeyecek birşeyler gerek:)bir hırka mesela...ama topluca aldığımız takı seti daha ii oldu!


Resmini çekememişim setin ama çok güzeldi..!hocamıza da yakıştı yani..Neyse tabii herkesten birşeyler flan derken sofralar kuruldu...


oooh afiyetle indirildi mideye...Eğlence başladı vs.derken bol resim çekildi:))


Kızların fotolarından sonra benim fotolarımda sıra tabiki..

Öncelikle bu renk şalı kızlar bana çok yakıştırdı..Üzerimdeki kürk yakayı daha yeni yaptım ama kabanım 3 yıl önce diktiğim kaban...


bu kabanımı dediğim gibi 3 sene önce yapmıştım..Ve en severek giydiğim kabanım diyebilirim..Ama yenilik olsun sezonun favorisi kürkle buluşturayım dedim:)kürkü yakanın üzerine monteledim...Aslında takıp çıkarılabilir yapılabilir...Ama sıkılırsam çıkarır öle yaparım dedim:)


Yalnız söylemeden geçemicem kürk insana ayrı bir hava veriyor:))yürüyüşü duruşu değişiyor..Baksanıza kendimi nur yerlitaş sandım bi an:))))))))))biraz daha böyle dursun da bakalım...
Eveeeeet..!şimdilik bu kadar canlar.Umarım keyif almışsınızdır..Yakayı beğendiniz mi?bu arada?
sevgiyle kalın...

2 yorum:

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...