Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

22 Ocak 2012 Pazar

Dikiş'le ilgili objeler..!çok tatlı:))

selam canlar:))
keyifler nasıl..?hiç söylemiyorsunuz walla:))benim oldukça iyi bu aralar çok şükür...Yazımı yazarken fonda sebepsiz bu aralar oldukça kulağıma hoş gelen bu müzik,elimde kahvem ooohhh:))keyif benim:)Neyse kısaca hayatıma yeni maceralar ararken meyye'sin toplantısında tanıştığım ve fikirlerini de kendisini de bana sevdiren arkadaşım mine 'nin aracılığıyla hiç aklımda yokken birden kendimi ev dışında bir moda evinde çalışırken buldum:))Amacım dahaaaaa çok öğrenmek tabiki..!Yani bendeki bu dikiş aşkı nolucak bilmiyorum..Gözlerim ağrıdan patlasa da durduramıyorum kendimi:)Neyse hakkımda hayırlısı olsun diyorum..Ayrıca da mine'cime çok teşekkür ediyorum.
Gelelim bundan iki hafta önce kuzenlerimle otururken;dükkanımı açtığımda kesinlikle dekorasyonunda minik makina objeleri kullanıcam derken ,ertesi gün trenyol'da bi baktım o kadar şirin mi şirin kutular objeler..Ama kaçırmıştım:((neyseki markanın sitesinde varmış ama iki katı fiyatına:))


                              Yapılan ilk makinanın bir örneği sanırım:))






nasılsa trendyol'da bulamassam alınacak yer belli...Daha fazlası ve farklı aksesuarlar için  tık tık..
Neyse bunu atlattım kendimi tuttum derken bu sefer yine toplantıda tanıştığım ama twitterda booolca twitleyip muhabbet ettiğim,samimi, tatlı mı tatlı sevdiğim arkadaşım tuğba'nın bana söylediği  ve kanıma girerek ''bunu görmelisin..!'' dediği bir yer de ise bunları gördüm:))



Bu iğnelikmiş..Makinanın altında iğne kutusu:))


Abajur çok tatlı ama yaaaa..!Ben bunları alsam zaten tükan dolar:))Tabii makina ve dikişle ilgili olanlara bakmaktan diğerlerine bakamasamda bir kaç hoşuma giden aksesuarda oldu..



bu da kumbara:))para biriktirmek lazım..!
Daha fazlasını görmek ve almak isteyen olursa tık tık..!

Gördüğüz üzere benim dikişle ilgili he objeye olan hayranlığım bitmicek..Yani düşünüyorum bunların hepsini alsam yine isterim yine isterim.Biri beni durdursun:))
Hadi kalın sağlıcakla..!

4 yorum:

  1. ben o iğneliğe bayıldım.. dükkana bitanede onadan almalı ;)

    YanıtlaSil
  2. Adsız:adını yazsan çok memnun olurdum:))almalı tabiii.alırıs inşl:)

    YanıtlaSil
  3. ayyy cok gusel olmus ya :) gormemıstm :D benide koymusssun öhö öhö thanks tatlım :) bende trendyolda satılan objeleri cok begndnm yaa haksızlık bu !

    YanıtlaSil
  4. :))tubacım şalla ilgili objeler bulursak sana da alalım:))

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...