Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

4 Mart 2012 Pazar

Yeni kabanım..!K-E-Ç-E :))

Merhaba canlar;
Yoğun geçen günler devam etmekte:)son gaz kızları bekliyorum muhlama partisi için.:)ama bu arada sizlere dikiş postu yayınlıyım dedim:)
Bu kabanı aslında 2-3 hafta oldu sanırım dikeli.Bir gece kafama esti burdanın bilmem hangi sayısınan bir ceket kalıbı çıkarmıştım önceden kesiyim dedim.Ama kaban yapıyım dedim.Keçe kumaşım vardı.Merak ediyordum iyi ısıtır mı diye:))O gece kestim.ertesi gün de bitti zaten..aslında bana yakışan bir model değil sanırım ama yaptım gittiiii..!


Ben diktiğimde o malum kar dolu günlerdi..Tam bitti hava düzeldi giyemicem derken  hava yine bozdu:))hihii sevindim.giyiyim bari dedim:))keçe olduğu için gerçekten sıçak tutuyormuş..Önüne düğme yapmadım bu sefer çıt çıt bastırdım...



Birde normalde hiç fakir kol diye tabir edilen kol kullanmamıştım.Denedim..:))nasılsa mecbur uzun kol kullanıyoruz dimi ama:))


Önünde iki,arkasında bir A ple olan bir model..ve tabiki arkaya fiyonk kondurdum..:PP adım fiyonkçuya çıktı ama durduramıyorum kendimi napim yaaaa..
Astarı çekmemişim ama zıt kullandım tabiki..elimde turkuaz bir astar vardı onu yaptım içine..Biyeli flan :))aştım kendimi ya..Ben bu biye işini sevdim diyebilirim..
başka bir kombin olursa gösteririm..
Bu arada söylemeden geçemicem;
Bu kombinle işe gittim,akşamına da eşimle İskender kebap çekti canımız ve acil yakın bir yere gidelim dedik..Ataşehir de bursa iskender kebap restauranta gittik..


O kadar aç olmama rağmen hiç hoşuma gitmedi:((Ay bir kere iskender dediğin özel tabağıyla gelir.Birde hakiki bursa iskender kebap..!beğenmedim.Birde bıdı bıdı sanki pazarda elma satan bir garson..Şöle bir şeyimiz var şurdan gelme,şurdan gitme,şöyle eşlik ediyor yanında falan filan sürekli birşey satma peşinde..Sıktı yani..Hiç beğenmedim.İskenderide bugüne kadar yediklerimin en kötüsü yani..Ağır bir tereyağı kokusu..Yiyemedim zaten boğazıma dizildi:(Neyse eşim ne olsa yediği için ona sorun yoktu.Bir daha gelmesyis olur biter dedi...
Aslında benim suçumdu.Yeni yerler keşfedelim dedim.Sürekli gittiğimiz yere gitmedik..Senmisin böyle yapan:))Neyse oraya da gidince de yayınlarım:))

Eeeeeeeee  nasıl buldunuz bakalım kabanı ?:)
Kalın sağlıcakla...




19 yorum:

  1. ben basarili buldum, uzerinde cok guzel duruyor. :)

    YanıtlaSil
  2. ben basarili buldum, uzerinde cok guzel duruyor. :)

    YanıtlaSil
  3. canım benim ellerine sağlık kabanın harika olmuş...
    ve sanada çok yakışmış....
    ataşehirde bursa iskender biliyorum bende gitmiştim...
    oranınnmenüsü harikadır...
    bu arada muhlama falan demişsin sende benim gibi karadenizli misin?
    sevgiler
    banada beklerim...

    YanıtlaSil
  4. gurme şirine:teşekkür ederim canım ..oranın menüsünü bilmem ama iskenderi kötüydü:((rizeliyim emhandürillah:))inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. güzel olmuş iyi günlerde giy inşlh:))

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık, çok güzel olmuş. Ama ben astarı çok merak ettim şimdi!:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş canım ne güzel yaaa dikiş bilmek, ben de en kısa zamanda kursa falan gitmek istiyorum

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler kızlar...feyzacım öle çok farklı bişe değil astarı yaw:))görürsün:))
    git tabi mehtap:)

    YanıtlaSil
  9. öndeki pilier değil de arkadaki a pileye bayıldım...iyi günlerde giyin. sıcacık günlerde

    YanıtlaSil
  10. guzel olmus canım valla...

    YanıtlaSil
  11. vayyy anasına sayın seyırıclerr bu kızın 1o parmagında 1o marıfet. off yaa cok kıskandım bende dıkış ogrenmek ıstıyorum walla cok pis gaza geliyorum ama yaa hepınız bir oldunuz dimi :))
    gule gule kullan canım bayıldım gercekden. yetenekli hatun seniii.buarada bayadır ıskender yememıstım aklıma dusurdun :)

    YanıtlaSil
  12. kabanınız gerçekten çok beğendim, elinize sağlık, bir sürü şey diktim ama kabana cesaret edemedim hiç. yeteneğinize hayran kaldım. sevgiler

    YanıtlaSil
  13. şantiyenin gülü:teşekkürler
    Saliha butik:teşekkğrler...
    teşekkürler
    ahsenciim..kıskanma canım:))sende yaparsın:))aklına düşmesin git yeeee:)
    neslinin atölyesi: teşekkür ederim..Bence ucuz bir kumaşla denemelisin

    YanıtlaSil
  14. sen gel Bursaya ben sana iskenderin hasini ismarlayayim bakalim uzerine baska iskender yiyebiliyor musun (:

    buarada kaban super olmus, hem kim demis yakismadigini? cok guzel olmus canim, ellerine kollarina saglik. umarim bir gun benim ellerimde senin ellerin gibi dikis dikebilir. gipta ediyorum sana, masaAllah sana (:

    zehra

    YanıtlaSil
  15. çok şık olmuş canım çok beğendim.
    hayırlı günlerde giy inş.
    bende beklerdim,
    hayırlı akşamlar,sevgiler.:))

    YanıtlaSil
  16. zehracım teşekkür ederim...utandım şimdi:))inşallah gelirim..
    kübranın günlüğü:teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  17. Masallah bir gecede kestiniz diktiniz!)
    Gule gule kullanin...

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...