Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

6 Şubat 2012 Pazartesi

Mimlendim,Mimlendiniz,Mimleniyos:)))))

Herkese selamlar..!keyifler nasıl bakalım..Bu aralar havalardanmıdır nedir herkesin üzerinde bir kasvet...!Neyse ben yoğun bir yarıyıl tatilini bitirdim.Bugünde kursa başladım ama devam edebilecekmiyim o da meçhul:))Neyse gelelim asıl konuya...
Canım arkadaşım Tuğba mimlemiş beni:))Bu mimlenme olayını duyuyordum ama nasip olmamıştı..Açılışı arkadaşım yapmış oldu saolsun:))Çok teşekkürler canımmm..Onun cevapları için tık tık...
Gelelim mime..!(bu da komik bi söz yani,kötü birşeymiş gibi geliyo:))))Bana demiş ki..!

1-Sence anlamlı bir söz..?

Bir Laz Atasözü Der ki : Eğer Bi Karadenuz Kızina Kafa Tutaysan, Ya Yağlu Yedun Dilun Gayayi, Ya da Mermuden Hızli Goşaysun.. :)))

Walla Rize'li olarak benim için en anlamlı söz bu:))Diğer özlü sözlerden de aklımda kalan
Ekinler boy vermeden,kör buzağı topallamaz:)) her ne kadar alıntıda olsa..:))Ama birinci söz benim için gerçekten anlamlı..!yani genel olarak kafa tutmadan önce bir düşünürler bana:)

2-Makyajda olmazsa olmazın?

Genel olarak çok abartı makyaj yapmam en özel günde bile...Far hiç kullanmam çoğunlukla..ama göz kalemi ve rimel yeterli oluyor..!Bazen de evde kırmızı ruj:))

3-Uyguladığın güzellik tüyosu?
Walla en son tüyo veicek insanım diyebilirim..Cildim problemli olduğundan sürekli birşeyler denerim ama bi faydası olmaz..Yalnız şu son 15 gündür yoğunluktan yüzüme hiç birşey yapmıyorum ve sürmüyorum.Ne hikmetse 1 tane bile sivilcem yok ve hiç olmadığı kadar güzel :))demekki ellememek lazım:))ama illaki birşey demek gerekirse meyveyi soyduğumda ellerimi yıkamadan yüzüme sürerim.ne olursa,portakal,elma,kivi,ananas..Pamuk gibi oluyor:)

4-En sevdiğin içecek?
Evlendiğimizde eşimle bir karar almıştık.Evimize kola vb.asitli içecek girmeyecek,içmeyeceğiz diye..Halaa uygulamaktayıs..Kendimiz almasak da misafir gelince getirdiğinde ya da onlar için aldığımızda giriyor tabiki..Ama ilk terciğimiz asla olmas..Geçen yaz ıce tea koli koli gidiyordu evde:))ama oda bozdu..En güzeli ayran:))sıcak olarak da karadenizli olmama rağmen çok çay içmem..sabah kahvaltı,misafir varsa da akşam 2 bardak..Ama nescafe severim..Bu kış içinde sıcak çikolata ve sahlep..!En sevdiğim yok sanırım:))Hepsini ayrı ayrı seviyorum:))

5-Nefret ettiğin birşey?
Zamana yetişememek..!

6-En çok sevdiğin iltifat?

:))))))))))buna kocaman gülüyorum:))Şu an içim aaaaa çok zayıflamışsın..! olurdu sanırım..

7-Favori kitabın?
İtiraf ediyorum..Ben yazı yazmayı çoook sevsemde,kitap okumayı pek sevmiyorum:((Aslında kankam yasminin kitap kurdu olması dolayısıyla bana zorla kitap okutması haricinde genel olarak tarih kitapları hoşuma gider...Ama favori kitabım yok..!favori film sorulmalıydı:))

8-Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
Bilmiyorum..Genel olarak bazen dizilerde birkaç oyuncunun karakterleri dolayısıyla benzetirler ama yüz olarak benzettiğim yok..Ama tuğbanın yüz tanıma sitesinde denedim sonuç komikti:PP


Kate huston ve ben:)))))Kendisini severim o ayrı..bna benzemesi de iyi yani..
Aslında saçlarım sarı iken olabilirdi:))
Denemek isterseniz tık tık..!

9-Herkesin beğendiği ama senin beğenmediğin ürün?
Hımm..Bu soru çok genel olur..Ne diyim bilemedim?Kendi alanımdan cevaplarsam..Havuç pantalonlar..Bi türlü sevemedim:((

10-Şu anda en çok almak istediğin Kozmetik ürünü?
Tabiki yeni bir parfümdür..Diğer türlü kozmetik ürünü hevesim yoktur..Duş jelleri hariç:))

Evet kısacası bu şekilde cevaplar..Şimdi gelenek gereği benimde mimlemem gerekiyormuş:))Bu şekilde devam ediyormuş..Tuba çoğu kişiyi mimlemiş maşallah:))
Bende şimdilik sürekli yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan..


Arkadaşlarımı mimledim:))Hadi bakalım kızlar:))Kolay gelsin..Mimlendiniz:))))))))

Kalın sağlıcakla..!










4 yorum:

  1. yine enerjin hat safhada maaşşallah diyorum süpersin burdan tuğbanın bloguna tanışmaya gideyim bari:))

    YanıtlaSil
  2. :))saol canım...git bakalım:)

    YanıtlaSil
  3. tatlişimm cok gusel eline saglık,unutma sana gelınce sıcak cıkolatada ıcıcem banane banane cok bahsettın :)

    YanıtlaSil
  4. ayy yııwrım sen gel çikilete havuzuna atarım seni:))

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...