Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

14 Eylül 2011 Çarşamba

Dantel uygulamalı elbise provaaaaaa:))

Aslında ramazanın başında sipariş aldığım bu elbiseyi biraz oyalanarak diktim...Hem diktiğim kişinin tanıdığım olması,hemde giyeceği vaktin gelmemiş olmaması sebebiyle elimde kaldı baya bi.Ama en sonunda bugün etek boyunu prova için çağırdım ve tamamlayıp teslim etmek istedim...İşte provadan bir kaç resim..Bakalım beğenicekmisiniz...



Aslında elbise bilindik bi model..Etek kısmı benim meşhur kloş etek,üstünü de hakim yaka kolları manşetli bir model yaptım.Kumaşı burada diktiğim etekle aynı...Arasınada dantel uyguladım.aynı dantelden kollara da uyguladım....


Tabii giyen güzel olunca hoş durdu..Benim manken 36 beden ama ona giydirdiğimde arkası kapanmıyor:)))))Elbisenin etek boyu ve kol manşetlerine açılacak ilikleri,en önemlisi de ütüsü kaldı sadece:))Birşeyi diktiğinizde güzelliğini çıkaran tek şey iyi bir ütüdür kesinlikle:))Neyse arada diktiklerimede yer veriyordum ama baya bi uzun zman olmuştu yayınlamayalıbişeyler:))Artık daha sık yayınlarım sanırım diktiklerimden,malum kursum başlıcak:))çok sevinçliyim.Çünkü tekamül yani bir üst kademe olucak ..Bu postu burada noktalıyorum..Yorumlarınızı bekliyorum...Saygılar:))

8 yorum:

  1. bu elbisenin kumaş dahil fiyatını öğrenebilrmym birde dantel yerine aynı kumaşın farklı rengi olsa ve birde provasız dikiyormusnz ?

    berna

    YanıtlaSil
  2. mail adresininizi verirseniz bilgi verebilirim

    YanıtlaSil
  3. bende fiyatını öğrenebilirmiyim leylak-1982@hotmail.com teşekkürler esra bilir

    YanıtlaSil
  4. bayıldım sızeee yenı farkettım sızı sıkı takıpcınızım artık

    YanıtlaSil
  5. bayıldım sıze blogunuzu yenı farkettımm sıkı takıpcınızımm artık

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin canımmmm..:)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben özlem blogunuzu başıyazmalı kız blogundan farkettim yazılarınız çok faydalı ve güzel ben bu elbisenin fiyatını öğremek istiyorum bu elbisenin sırtına beline kadardüğme ekletsem ve önünü de biraz daha değiştimek istesem fiyatı ne olur bilgi veririrseniz sevinirim ozokandemir@gmail.com sevgiler

    YanıtlaSil
  8. SLM CNM BEN İNTERNETTE KİLOŞ ETEK YAPIMI ARAŞTIRIRKEN SİZİN BLOĞUNUZU BULDUM VE SİZİN KLOŞ ETEK ANLATIMINIZ SAYESİNDE ÇOK HEVESLENDİM DİKMEYE DİKTİM BİR İKİ PÜRÜZ VAR AMA TAMAMEN BENİM HATALARIM ZAMANINIZ OLURSA BEN BU ELBİSEYİ DİKMEK İSTİYORUM RESMEN AŞIK OLDUM BENDE YENİ DİKİŞE BAŞLADIM AMA ÇOK SEVİYORUM DİKMEYİ AŞIĞIM DİYEBİLİRİM DİKİŞE YENİ MAKİNE ALDIM BİR İKİ BİŞEY DİKMEYE ÇALIŞTIM AMA EN BAŞARILISI SİZİN ANLATIMINIZLA KLOŞ ETEK OLDU ÖBÜR YAPTIKLARIM ÜSTÜME GİYEMEDİM BİR ÇOĞUNU YANİ BU ELBİSEYİ ÇOK BEĞENDİM DÜĞÜNÜMÜZ VAR BÖYLE BİŞEY ARIYODUM AMA ÇOK PAHALILAR KENDİM YAPARSAM UCUZA GELİR BELKİ BANA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK MUTLU EDERSİNİZ BENİ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM YARDIM EDEMEZSSENİZDE TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...