Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

17 Eylül 2011 Cumartesi

Eşime diktiğim trençkot...

Eşime geçen 2 sene doğumgününde süpriz yaptım ve burberrynin bir modelinde gördüğüm trençkotu diktim:)aslında erkek kıyafetleri dikmiyoruz ama benim için de tecrübe oldu ...saolsun hocamın da yardımlarıyla çok güzel oldu...hatta etiket bile yaptım srp collection diye:))))kimse inanmadı benim diktiğime ama allah'tan dikilirken gördü baya bi kişi:)



ayrıca söylemeden gecemicem,burberyy de böyle trençkot 2.800 tl di...korkunç bi fiyat...ama ben kumaşı 5 tl ye almıştım kadıköy cuma pazarından..düğmeleri kumaştan çok tuttu...yaklaşık olarak bana toplamda bu trençkot 35 tl ye maloldu...aradaki farka bakın :))

4 yorum:

  1. super super super, baska bir kelime bulamiyorum kesinlikle masaAllah sana (:

    erkek kiyafeti sanki daha zor gibi.

    buarada aradaki fiyat fakrindan bahsetmissin, ama doktugun onca goz nurunu hice saymamak gerek ;)

    YanıtlaSil
  2. saol canım..erkek kıyafeti detaylı olarak zor ama kadınlardaki gibi tam üzerine oturma problemi yok o yüzden daha ii:))göz nuru için ise haklısın aslında bunu daha yeni yeni anlıyorum

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım çalışmaların bi harika!! ellerine sağlık canım bunun kalıbını nerden aldın bende eşime dikmeyi çok istiyorum ama nasıl olcak bilmiyorum yardımcu olursan sevinirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burda dergisinden ama sayıyı hatırlayamıyorum

      Sil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...