Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

23 Eylül 2011 Cuma

Renkli kumaşlarımla dikilecekler neler bakalım?


Evet 2 gündür kumaş bakmaya gidiyorum birileriyle:))tabi kendimede alıyorum..Bugünde cuma pazarı var aslında ama pilim bitti artık..İlk gün Ümraniye'ye gittik.Aslında sürekli gittiğim yer zaten,annem orada oturuyor işim olsada olmasada orda olabilirim yani:))bana da en yakın çeşit bulabileceğim yer ümraniye kumaş pazarı..Zaten bilenler bilir,birde yenilendi oralar harika oldu..Oradagenelde metresi 3.5 lira ne alırsan al dükkanlar çoktur ama daha da kaliteli kumaşlar için de güzel dükkanlar var..Yani gezin derim:)Kumaşlara gelince;


1-Kendime pantolon üzeri şık bir tunik yada bluz...
2-Siyah çelik jarse kumaşı birine uzun salaş hırka dikilecek..
3-Kendime pantolon
4-Kendime tunik yada bluz...
5-Kaşe kumaş su yeşili renk süper kesinlikle beğendiğim bir ceket dikicem.Kışlık
6-Birine büzgülü bir etek...


2.güne gelince Eminönü-Sultanhamama gittik.Bir arkadaşım kardeşinin nikahında giymek üzere hafif abiye bir elbise diktirmek istedi..Ona kumaş aldık.Ama dehşet kumaşlar var çok da pahalı:))Aksesuarlar flan çıkamadım bir türlü oralardan ama çok yoruyor insanı yaaaaaaaaa...Kumaş olarak aslında ilk abraham saten su yeşili beğendik ama bu rengi görünce dayanamadık..Süper bir renk...


Çok açık çıkmış rengi ama kiremitle turuncu arası birşey aslında...Üzerindeki yeşil dantel aslında kremdi o renge boyattık orda ...Fakat o yeşilde şal bulmak çok zor bulamayınca siyah olsun dedi arkadaşım..bende evdeki bir danteli koydum nasıl duruyor diye...Benim yeşilde çok hoşuma gitti ama siyahın  asaletide farklı yani...


Sizce hangisi?Gerçi diktiricek kişi karar vermiş ama fikrinizi merak ediyorum....
Evet kumaş maratonunun sonuna geldik..Umarım beğenmişsinizdir.Artık sırayla diktikçe yayınlıcam tabikiii...Eeee o kadar eminönü demişken postun sonunda kapalı bir istanbul havasında eminönü nasıl görünüyor gösteriyim:))sevgiler...




2 yorum:

  1. sıyah daha bı asıl sankım

    YanıtlaSil
  2. umraniye kumas pazarı ne hangi gunler oluyor veya sabit bir yeri mi var?

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...