Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

19 Eylül 2011 Pazartesi

şifon anvelop tunik...

yine evde olan şifon kumaşım vardı ve bunu ne yapsam diye düşünürken,burdanın 12/2010 sayısındaki bu modelibeğendiğimi hatırladım (özellikle kollarını)ve dikiyim bi nasıl olcak dedim.gayet kolay bir model..şifon biraz zorluyo ama bi o kadarda kolay oluyo anlamadım gitti:))özellikle kol kalıbı çok kumaş harcıyo yetmediği için kısa yaptım bende zaten.:))kumaşın metrajını tam hatırlamıyorum ama 2 yada 2.50 dir..






aslında itiraf ediyim 38 beden birisi yaparsa daha güzel duruyo:))tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...