Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

14 Temmuz 2016 Perşembe

TATİL İÇİN TESETTÜR GİYİM ÖNERİLERİ

MERHABA,

Okulların kapanmasıyla ve bayram tatilinin de uzamasıyla ülkemizin sahil şeridi oldukça yoğunlaştı.Fırsatını bulanlar tüm yılın yorgunluğunu atmak için çoktan tatile çıktı bile.Artık muhafazakar aileler bile kendilerine uygun konseptte hizmet veren otellerde kendi şartlarınca tatil yapabiliyor.Özellikle son yıllarda muhafazakar tatil mekanlarının sayısı çok arttı.Tesettürlü bayanlar bu tarz tatil yerlerinde çok daha rahat vakit geçirip, örfüne adetine geleneklerine uygun şartlarda tatil yapma fırsatını yakalamış oluyor.
Peki bayanlara ayrı havuz veya plaj hizmeti verilen tatil mekanlarına giderken yanımıza neler almalıyız?Gündüz ve akşam saatlerinde ne tarz kıyafetler tercih etmeliyiz?Tesettürlü bayanlar olarak tatilde giyim konusunda dikkat etmemiz gereken noktalar neler?
Bayanlara özel havuzda veya plajda tesettürlü bayanlar için özel hazırlanmış yarı kapalı mayolar daha rahat etmenizi sağlar.(Mutlaka havuz bonesi almalısınız.)
Bayanlara ayrı plajı olsun veya olmasın tesettür mayonuz tatil valizinizde mutlaka olmalıdır.(Bazı otellerde bayanlara ayrı plaj olmasına rağmen, denizde başka tekne gezintileri olabiliyor.Yani uzaktan denizden de gözükmemek garanti olsun derseniz haşema giymelisiniz.)
Plaj terlikleri, suya dayanıklı sandaletler  tatilde çok kullanışlı oluyor.
Büyükçe bir Plaj çantası mutlaka gerekli.
Gündüz havuza veya plaja giderken mayonuzun üstüne,spor tunikler uzun elbiseler ,gömlekler veya haşema giyebilirsiniz.Şıkır şıkır kıyafetlere havuza ve plaja gitmeyin sakın hiç hoş olmuyor..
Pamuklu ince kumaşlı tunikler, altına bol paça pantolonlar, beli lastikli eşofmanlar tam da tatilde giymek için.
         




         

Tatilde hiç şık giyinemeyecek miyiz ?Derseniz.. Şıklık merakınızı akşam yemeğine saklayın derim.Tabiki abartmadan..Tatillerde bir çok defa, akşam yemeğine düğüne gider gibi gelenleri gördüm.Açıkçası çok dikkat çekiyor ve tatil ortamına hiç uyum sağlamıyordu.
       

Unutmadan yaz akşamları serin olur.Yanınıza uzun hırka almayı ihmal etmeyin.Hatta akşamları ince triko hırka takımlar giyerseniz tatilde şık ve rahat bir akşam geçirirsiniz.


 Kombiniyakala.com’da  satılan Hld trikonun uzun hırkaları triko tunikleri tam da serin yaz akşamları için..Bunlara da bir göz atın derim.
         



İnspiration Tunik Somon






Kombiniyakala.com  50 tl üzerine ücretsiz kargo ile evinizin rahatlığından alışveriş yapma kolaylığını sağlayan kredi kartına taksit imkanı ve kapıda ödeme avantajı olan çok çeşitli ürün portföyü olan bir tesettür giyim sitesi. Sitede şu an Armine ürünleri %70 indirimle  satılıyor. Kombiniyakala.com ‘da Kayra, Modesty, Burcum By B.c.c , Akel, Armine ,D’TES, Puane, Dide, Elit Life, Inspiration, Fc Fantasy gibi bir çok hazır giyim markasının yanı sıra  gibi ünlü tasarımcıların ürünlerini indirimli fiyatlara bulabilirsiniz.Şu zamanda vakit o kadar değerli ki...İnternetten alışveriş kurtarıcımız resmen.

Tatilde vakit havuz plaj, çay bahçesinde muhabbet, çimlerde uzanmak,kitap okumak ve odada dinlenmek,yemeğe gitmek arasında çabucak geçer.Fırsatı kaçırmayın bol bol enerji depolayın.Çocuklar varsa tüm bu dediklerimi unutun:) Küçük çocukları olan bir aile için tatil onlara hizmet etmekle geçer:) 
          Serap Büyük Yılmazer

1 yorum:

  1. artık kapalı arkadaşlar çok daha güzel giyiniyor,sizin kombinlerinizde çok başarılı

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...