Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

25 Mayıs 2017 Perşembe

Hani Bakalım Neredeymiş Seby?

Merhaba sevgili arkadaşlar;
Blogumda şöyle bir gezinti yapayım derken gördüm ki,son senelerde genelde uzun aralıklarla yazılar yazmışım.Aslında blog yazarları bilirler ki,burası başkadır.Benim içinde başka tabiki...
Yani uzakda kalsam gerçekten yazmak istiyorum fakat öyle gelişi güzl yazamıyorsun,uğraşıp bi fayda sağlasın istiyorsun.En önemlisi okuyan ve vakit ayıran kişinin sıkılmamasını istiyorsun:))
Neyse giriş bölümünü daha fazla uzatmadan,bir kaç şeyden bahsedelim mi? Hazır bir seneden fazla yazmamışım:)

Şimdi benim hayatımda neler oluyor?

Allah'a şükürler olsun,rabbimin mucizesine kavuşalı 14 ay oldu.Oğlum hızla büyüyor.O kadar hızla büyüyor ki,resmen gözümü kapatıp açıyorum zaman geçiyormuş gibi geliyor.Yani facebook'da 2 sene önce şurdaydın vs diye anıları gösteriyor ya,bakıyorum 2-3 sene önce aklıma gelmeyecek şeyleri yaşıyorum.Hamdolsun.Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah.Sabredin ve hayırlısını dileyin rabbim nasip eder inşallah.(örnek;ben:))













Günlük olarak,oğlum beni o kadar oyalıyor ki (inanılmaz bir enerji yüklüler)  gerçekten birçok şeye vakit kalmıyor.Ama benimde huyum birşey üretmeden duramıyorum yahuu.İçimden gelmiyor boş durmak.İnanın Efe beni dikiş yaparken rahat bırakmıyordu.Bende bu yaşıma kadar elime tığ,şiş vs  almamış olmama rağmen örgüye sardım.
İlk önce oğluma bere ördüm.Öyle böyle değil,farklı modellerde 10 tane ördüm sanırım:)Sonra sıkıldım,boyunluk,tulum ördüm,pantolon ördüm vs derken kış bitince yine boşta kalmayalım diye,bu sefer bu ara çok moda olan penye ipten sepetler ördüm,patikler yaptım.En önemli projem penye ipten kilim ördüm:)
Aslında önce bu yuvarlak şekilde örmüştüm ama küçük kaldı diye,söktüm beşgen şekillisini yaptım. 

Bu arada fırsatını bulunca dikiş de yapıyordum.Arada kendime ve oğluma ufak tefek birşeyler yaptım.Tabi uyuduğunda.:) Pratik şeyler flan.
Ördüğüm ve diktiğim tulumlar,pantolon ve hırkalar vs....


Belki diyeceksiniz ki neden?
Eşimde diyor ki;fırsatın varken yat dinlen,niye uğraşıyorsun? Ama yapamıyorum.İş hayatında bulunamasamda üretmeden duramıyorum.Birşeyleri "bunu ben yapıyorum" diye görmek,kullanmak bana iyi geliyor.Vallahi tavsiyede ediyorum.En azından kafanızı oyalıyor.
Gerçekten çocuk bakmak çok yorucu oluyor.İnsanın kendine ait birkaç dakikasını bile hobisine ayırması çok iyi geliyor.

Çocuk olduktan sonra gezemezsin diyenlere inat edercesine,oğlum doğduğundan beri sürekli yaz,kış demedim gezdim.İlk 7 ay çok güzeldi:)Sonra hareketlemeler başlıyor,bide erken yürüyünce yandım allah oluyorsun.Dışarıda çok zor bir durumda kalıyorsun.Ama bunlar bana işlemedi tabii.yine gezdim.Bunun sonucunda oğlum hergün dışarı çıkmak istiyor ama napalım:)

Bunca hengamenin içinde arada sipariş de alıyorum tabii.Ama kısa süreli olanları alamıyorum şu anlık.Çünkü yetiştiremem diye korkarım.En son yine Almanya'ya kloş eteklerimden diktim.bir kaç parça kendime tunik vs yaptım.

Aslında diktiğim yada ördüğüm farklı şeyleri resimliyorum,ama düzgün olmayınca sonra yayınlamaktan vazgeçiyorum.Farklı kolay fikirler var yaptığım,inşallah paylaşmak nasip olur.



Birde bu ara ailemde ve sülalemde hayırlı işler çok yoğunlukta onlara koşturuyoruz vs. zamanı hızla geçiriyoruz işte.Biraz fazla özel bir yazı oldu sanki.Bayağı bir aile sohbeti gibi.Özlemişim...
Bu arada mesajlarınızı ve maillerinizi alıyorum.Çok teşekkür ederim.Hala bile hatırlayıp hatır soranlar var.Blogumdan faydalanan insanlar var.Allah razı olsun.Sizlere faydam olduysa ne mutlu bana.

En son oğlumun doğumgününden resim paylaşarak sonlandırıyorum bu yazıyı...
Yani organizasyon işleriyle de uğraştık ama çok zevkli işler bunlar.Sevene tabii:))



Unutmadan Ramazan-ı Şerif  hepimize hayırlara vesile olsun inşallah.Yorumlarınızı bekliyorum.

Şimdilik hoşçakalın...
Sevgiler
Serap Büyük  Yılmazer

İnstagramdan takip etmek isterseniz;

srpbykylmzr

2 yorum:

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...