Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

18 Kasım 2011 Cuma

nevi şahsına münhasır bluz :))

Eveeet..Selam herkese...
Nasılsınız?Ben halaaaa hastayım...Sanırım geçmicek kalıcak hastalığım:((Neyse hep hastalık olmaz dedim ve aslında bayramdan önce biten bluzu (facebook sayfamda bahsetmiştim)satışa sunmak üzere yayınlıyorum..Bluzumuz nevi şahsına münhasırdır..Yani tasarım demek istemem ama kendi çapımda birşeyler yaptım işte..


Gördüğünüz üzere sezonun modası fiyonk detayları bol kullanılan bir bluz oldu:))Gömlek aslında 34 beden kalıptan yapıldı ama bol kesim olunca 40 bedene kadar giyilebiliniyor..Denettirdim:))İster kemer kullanın,isterseniz pantalon ya da eteğinizin içinde dökümlü kullanın..Kumaşı tril tril ve zara bluz kumaşlarından.Düğmeleri kendi kumaşından top düğme ve kol uclarında da fiyonk detayı var.
En önemlisi ortadaki fiyonk takıp çıkarmalı..İsterseniz kullanmassınız...
Ürünle ilgili detaylı bilgileri ve fiyat bilgilerini
Facebook (buradan) sayfamdan öğrenebilirsiniz...
Herkese kocaman sevgiiiii ve öpücük:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...