Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

1 Kasım 2011 Salı

Bayram çekilişi..!Kaçırmayın..!

Herkese kocaman sevgiler...!Bayram öncesi bir çekiliş yapıp ufak bir hediye veriyim istedim:))Bu sefer facebook sayfam üzerinden gerçekleştiricem çekilişi...Hediyem ise dantel uygulamalı hırka..!Bayramda etek,elbise yada pantalonlarınıza uygun bir kombin olur diye düşündüm...!Sezonun trend rengi kiremit rengi..!34-42 bedene kadar uygundur...





Yapmanız gereken şey ise sadece,

Facebook sayfamı (buraya tık tık) 5 arkadaşınıza beğendirmek...Beğendirdikten sonra da isimleriyle birlikte sebyfashion@hotmail.com  adresine iletişim bilgilerinizle mail atmak..

Her 5  arkadaş yeni bir çekiliş hakkıdır...Ama her 5 kişi için ayrı mail atmanız gereklidir...

Twitterı olan arkadaşlar http://twitter.com/#!/srpbykylmzr adresini beğendirdiğinizde  aynı şartlar sizin için geçerlidir..

Blogu olan arkadaşlar http://srpbykylmzr.blogspot.com/ aynı şartlar sizin içinde geçerlidir..

Birde yarışmayı profillerinizde paylaşmanız tabiki..!

Çekiliş 03.11.2011 perşembe sona erecek.Bayramda elinize ulaşması için süreyi kısa tuttum.herkese bol şans..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...