Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

10 Kasım 2011 Perşembe

Bayram kalıntıları...

Herkese merhabaaaaa...!
Bir bayramı daha çok şükür geride bıraktık..umarım keyifler iyidir...Beni sorarsanız eşim hasta ben hasta birinci gün kurbanımızı kesip(allah kabul ederse),ziyaretlerimizi yapıp eve geldik ve dışarı bile çıkamadık:((iki hasta evde yattık iyice dinlendik...Bayramın 1. günü Arnavutköy-bebek'te olan babaannem ve akrabalarımı ziyarete gittiğimizde bizim yolbaşı diye tabir ettiğimiz bu mekanda ,mekan dediğime bakmayın babaannemlerin sokağı yani:))resim çekilelim dedik...Kuzenlerime poz verdim ama en düzgünü buydu:)gerisi deli işi..!Arkadaki manzara arnavutköy'ün tepesi..Boğazın ayaklarının altında olduğu ve çocukluğumun geçtiği ve halaaaaaaaaa gençliğiminde geçtiği manzara...Ahh ahhh...Ne anılarımız var kuzenlerle...!Neyse mükemmel bir yerde büyüdüğümü biliyorum:))

Bu arada ilk kez kendi fotomu paylaşıyorum..yani birilerini taklit etmiş olabilirm:))))ama kuzenlerim dedi abla kendi resmini koy diye:))Diktiğim anvelop tuniği üstümde görün diye:))2 günde diktim..tin tin...Foto biraz kötü ama telden bu kadar akşam karanlığında:)Hadi bakalım yeni ve güzel günlerde görüşmek üzere tekrar..





Bu resimde muzip resimlerimden:)))Karşıya geçerken süper trafikte kalınca delirdim:)) gözlükleri nine kıvamında indirdim:))Aslında yakadaki volan formunu  iyi görün diye ekledim bu resmi:))


üst tunik(elbise):seby fashion
Pantolon:seby fashion
Çanta:beşiktaş pasajı
Eşarp:bona sera
ayakkabı:shalin
Gözlük:osse


4 yorum:

  1. bu tarz postların devamını bekliyoruzzz.knks:)

    YanıtlaSil
  2. :)) zor olsada (etrafımda resmimi çekicek kimse yok) umarım devamı gelir..

    YanıtlaSil
  3. Uzerindeki guzel bir elbise. Modelini de sen mi cizdin. Dikis bilmek guzel olsa gerek :) meyye toplantisinda bende vardim. Baktim orda herkes dikisten bahsediyor Ben de kiskandim ve dikis ogrenmeye kararverdim :) gerci sen cok iyisin sanirim dikiste :) senin kadar olurmuyum bilmem ama ogrenicem insallah :))

    YanıtlaSil
  4. :))semacım modeli bildiğimiz anvelop elbise ma yaka kısmındaki volanlarrı ben ekledim...Dikiş dikmek süper bişey kesinlikle öneririm:)Estafirullah ayrıca nacizane dikiyorum..Bende hiç bilmiyodum.dikmeyi seversen ve çok dikersen güzel işler yaparsın emin ol...:)

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...