Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

3 Kasım 2011 Perşembe

Bayram çekilişi sonucu...!

Çekiliş sonucunda sizlerden gelen mailleri sırasıyla excell de yazdım ve facebook  sayfamda  bir numara söylemenizi istedim...İlk numarayı yani 8 i kabul ettim ve 8.sıradaki arkadaşımız YASEMİN TÜRK BAYRAM hırkayı kazandı...




Katılan arkadaşlara çok teşekkür ederim...Kazananın güzel günlerde kullanması dileğiyle...Bugün gönderilecek hediyesi:)Yeni yarışma sayfa takipçilerimiz 400 ü bulunca yapılacak:))herkese bol şans...

2 yorum:

  1. merhabalar
    kloş etek modellerinizi çok beğeniyorum, sipariş üzerine çalışıyorsunuz değil mi? Face üzerinden mesaj göndermek istedim ama mesaj bölümü kapalı sayfanızın..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim..Sayfalarda mesaj bölümü olmuyor malesef...Siparişle çalışıyorum..dilerseniz, s.bykylmzr@hotmail.com adresime mail atabilirsiniz..yardımcı olmaya çalışırım:))

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...