Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

23 Kasım 2011 Çarşamba

Bella'nın muhteşem Gelinliği..!

Evet...Geçen gün gittiğim,gelinlik ve balayında gidilen Esme Adasının güzelliği haricinde hiç beğenmediğim Alacakaranlık Efsanesi- şafak vakti bölüm1 filmi....

Film için dediğim gibi beğenmedim ama full romantizm olduğunu söyleyebilirim.Ama Bella'nın (kristen stewart) filmin bazı sahneleri için o kadar zayıflayabilmesine şaşırmadım değil yani.Filmde en çekici şey ilk olarak gelinlik sonrada balayı için gidilen Esme Adası..Mükemmel bir güzellik.Esme adası için fazla detay bilmesemde ben gelinlikte takılı kaldım ,gözlerimi alamadım..Kendilerine de çook yakışmıştı zaten Bella hanımın:)Filmde modeli beynime çizmiştim aslında ama nete çoktan düşmüş.Gerek kalmadı modeli çizmeye:)işte o gelinlik..!


Gelinlik Carolina Herrera tasarımıymış..Aferin güzel tasarım:)


Şu arka detayın güzelliğine bakarmısınız ?Bayıldım yaaaa...Gerçi filmde düğmeler etekte yoktu sanırım...Sadece düğmeleri kaç para tutar:)

 

Sade ve zarif...Tam bir gelin saflığı,abartı yok..Zaten bu yabancıların düğünleri abartmamasına bayılıyorum.olabildiğince sadeler.Normalde abartı oldukları için heralde:)bizde de normalde sade,düğünlerde abartı olma şartı var:)


Saçı,makyajı gerçekten süperdi.Sanki bu kızın gözleri kaymış,ya da toprağa bakıyor:))Bu arada Edward (robert Pattinson) da berbattı.neyini beğeniyorlar anlamadım ben bu çocuğun.gerçi normalde idare eder gibi:))Yani arkadaşlar kısacası,filme gidin demiyorum ama gelinliğin ve adanın görkemini büyük ekranda izlemek güzel:))
Kocamaaaaan mujk..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...