Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

18 Ekim 2011 Salı

Sımsıcak Kabanlar içimi ısıttı:))))))))

Çoook üşüyorum:))Birgün bunu diyeceğim aklıma gelmezdi,gerçi şu anda bu yazımı okuyan yakınlarım inanmazlar bile:)))))))Evde kombi yanıyo,üstümde bi dünya hırka vs...ama ((((neyse ki içimi ısıtacak birşeyler bakim din dedim...Kabanlara bakarken içim ısındı sanki biraz:))))Bu senenin kaban modellerinden bir kaç tanesini ekledim...Tabiki kendi beğendiklerimi:))



Kürtlü,asimetrik şekilli,düz,ne ararsanız var...Aslında ben hiç kürklü birşey kullanmadım bu zamanda kadar..ama bu model  hoşmuş...Ama benim vazgeçemediğim kaban modeli anvelop gelenler,yani bunlar;




Hem benim vücut yapıma uyuyor,hemde hem klasik hem spor kullanılabiliyor...Bilmiyorum neden ama farkettim ki bütün kabanlarım,trençlerim bu şekil:))Renklerde çok canlı renkleri tercih etmedim ama griler ve kremler kurtarıcı renkler zaten...Yani kısacası bu sene yine modeller konuşmuş...Tabiki ben dikme taraftarıyım:))

Dışarısı çok soğuk..(rabbim dışarıdakilere yardım etsin)
Sımsıcacık sevgiler...

13 yorum:

  1. Canım modeller gerçekten harika...Bunların hepsini almaya kalksak:))Gerçi sen dikersin:))gerçektende dışarısı soğuk...Dışarıdakilere yardım etsin allah'ım...

    YanıtlaSil
  2. serpil deniz18 Ekim 2011 19:40

    ayyyyyy..bayıldım ben şu kürklüye yaaaaa:))

    YanıtlaSil
  3. Benimde çok hoşuma gitti :))ama ben hiç kürklü kullanmadım ..Çok sıcak tutar o benii....

    YanıtlaSil
  4. serpil deniz18 Ekim 2011 19:43

    aman yaaaaaaa keşke sıcak tutsun,ben zaten çok üşürüm:)Kutuplardaki gibi işte ne güzel...Serap'cm bloguna bakındım gerçekten çok güseeeeeeelll...Hepsini alabilirim:)))))Ama bu kaban nereden?

    YanıtlaSil
  5. Serpil cim tşk ederim..Yani ürünlerin çoğu gitti:))Kabana gelince polvore sitesinden bakınıyorum ben ..oradan bulabilirsin..ama yabancı sitede satılıyor yani bilgin olsun:))

    YanıtlaSil
  6. serpil deniz18 Ekim 2011 19:46

    Hımmm..desene hayal oldu..O zman bayaaaaaa bi pahalıdır şimdi..ist bulda bulursam alırım bende:)))))))Teşekkür ederim cnm

    YanıtlaSil
  7. hepsi birbirinden güzel bende anvelop siyah renkli olan modelden pardesü dikmiştim bloguma koymuştum.ben şimdi bunlardan ilham alıp manto dikerim artık ::))) sağol paylaşımın için

    YanıtlaSil
  8. bencede bende beğeniyorum ve dikiyorum...Deniz kabuğu iyiki dikiş biliyoruz öyle değil mi? :)))))))

    YanıtlaSil
  9. evet çok şükür biliyoruz istediğin gibi model dikebiliyosun kendi tarzına uygun :)))

    YanıtlaSil
  10. evet çok şükür böyle bir artımız var...

    YanıtlaSil
  11. merhaba cnm bloğunu yeni keşfettim,takipçin olmayı beceremedim ama :( sadece facedenmi takip ediyoruz.. yardımcı olursan sevinirim :) bende seni bloğumda görmek isterim, sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. pasta güvercini:))
    öncelikle hoşgeldiiiiiiiiiin...facebooktanda takipçim olabilirsin ama yarışmalar genellikle blogumda olduğu için izleyici olmanı şiddetle tavsiye ederim:))sayfanın sağ tarafında izleyici butonu var oradan olabilirsin..nasıl olacağına daaa
    http://srpbykylmzr.blogspot.com/2011/09/blogumda-izleyici-olmak-icin-yapmanz.html

    buradan bakabilirsin...sevgiler

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...