Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

29 Ekim 2011 Cumartesi

Fuşya etek...(satılan)

Ülkemin üzerindeki karabulutların dağılmasını umarak başlıyorum...!
Genel olarak blog yazarlarına bir soğuma geldiği şu günlerde artık her zamanki normal hayata dönmenin de vakti geldi.Yayınlayacağım etek aslında benim Face ve blogumdan satışa sunacağım eteğin ilkiydi...İlkti diyorum çünkü diktim hemen kızlar aldı..Fırsat vermiyorlar ki..!:)Neyse projem şu ki bu tarz etek dikip resmini koyucam sayfalarıma,ama bu eteğin en büyük özelliği tek olması..!İkincisi tamamen bana kalmış:))kumaşı  çok beğenirsem fazla alırım:)




Eteğin beli lastikli olucak,Kalın ince değişiklik gösterebilir...Böyle yapmamın sebebi beden sorunu olmasın diye...36-46 ya kadar oluyor bu şekilde olunca..Tabiki kemerli olarak isteyen olursa özel çalışıyorum...O daha farklı birşey...





     Yani hazır birşeyleri görmek daha iyi olur diye düşündüm..Fırsat buldukça dikicem ve yayınlıyacağım..Sadece etekte değil..Geçende ipucunu verdiğim bluz da yarın satışa çıkar sanırım:)Bugün ilikleri açılacak...Yani kısacası böyle canlar..Bu etek satıldı ama Çok hoş kumaşlar almaya devam ediyorum...Beklemede kalın..Kocaman sevgilerle 88.Cumhuriyet bayramımızı da kutluyorum...

2 yorum:

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...