Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

16 Ekim 2011 Pazar

siyah salaş hırka...!(enerjik post)

Bu postu ;bir yanda boğucu,karanlık ve kasvetli hava var ama ben şükürler olsun ki sıcacık yuvamda hareketli bir müzikle enerji dolu olarak  yazıyorum:))))))))şöyle diktiklerimden ne yayınlasam diye düşünürken karar verdim ve bu salaş hırkayı sunuyorum sizlere:))

Dedim ya içim kaynıyo:)))))muziplik olsun yağmur yağıyo diye bulutta yaptım:)))))))neyse aslında bu hırka benim yıllar önce artan kumaşları keserken bulduğum bir yelek modelimin hırka versiyonu:)))salaş yeleğimi uzun kısa herşekilde kesip kullanıyorum...Aslında bazı zamanlarda kurtarıcı bile oluyor...Zaten bu hırkayı isteyen kişide üzerimde görünce istedi:))Malesef ki mankenin üzerinde çok kötü görünüyor eee tabi sahibini arıyor:))

o

İsteyen kişinin isteğine göre:) kollarını manşetli yaptım...Ve bu hırkayı kalıplı çalıştım.Normalde benim yeleği kalıplı çalışmıyorum..En önemli özelliği kemerle kullanılması bence..Böylece çok şık oluyor...Tabiii birde tesettürlüler için muhteşem bir kurtarıcı..Pantalonun üstüne çek...şık bir kemer süper:))Ben kalıpsız olarak bir tane polardan kendime yapmıştım..Sabahlık,akşamlık kışın hep kullanıyorum...süper sıcak tutuyor:))


Malesef ki fikir olsun diye size mankenin üzerinde sunuyorum.ama sahibinin üzerinde gerçekten şık duruyor...Napalım artık bu seferlik böle olsun:))))))Pazar gününün kasvet
li havasına biraz renk katalım dimi ama :))(gerçi hırka siyah ama olsun)
Herkes için güzel bir hafta diliyorum....
kocaman sevgiler

3 yorum:

  1. cnm çok güzel olmuş emeğine sağlık böyle seyler yazın namaz kılarken çok kullanışlı oluyo..uzun kollu bişey giy etek giy derdi olmuyo..tek parçayla olay tamam:)))

    YanıtlaSil
  2. aynen canım...çok işe yarıyor..namaz kılarken,aniden kapı çalınca.yada bakkala giderken:))heryerde kullanılabiliyor...:)

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık çok güzel olmuş tam benim tarzım ürünler dikiyorsunuz...bende bu tarz kalıpsız yelek dikmiştim ama kol takmayı beceremedim nasıl yaptınız bunu acaba....

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...