Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

13 Ekim 2011 Perşembe

Dikmeye devam:))))))

Bütün yaz sadece dışarıya dikim yaptığım için kendime hiiiç birşey dikemedim:((((((Elimdeki  işleri bitirdim ve kursumda açılınca kendime yaz ortasında rengine hayran kalarak aldığım kumaştan pantalon üstüne tunik yapmaya karar verdim...


  Burdadan çıkardığım kalıpta bebe yaka bir model,farklı olarak ortasına dantel uyguladım...bakalım nasıl oolacak:))))))fermuar olarak arkasında demir fermuar kullanıcam..kolları ve etek ucu kaldı...bitince yayınlarım...

 kucaman sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...