Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

22 Ekim 2011 Cumartesi

2.çekilişte kazanılan dantel uygulamalı yeni hırka..!

 Mutlu geçmesini dilediğim yeni birgünden hepinize merhabalar....2.çekilişimizde benden hırka kazanan BETÜL AVCU  için yeni bir hırka yaptım..Zaten çekilişte kazanana bu yada yenisi demiştim...



Bu senenin renklerinden olan kremit karışımı renk üzerine krem dantel uyguladım...Kollara yapmadım çünkü dantel kalın olduğu için çok karışık durdu...Dilerseniz elbise,gömlek,badi üzerine giyilebilir bir kurtarıcı bence...Önüne agraf takıp böylede kullanılabilir,


Yada yakasına takıp böyle de kullanılabilir...


Ama bence en güzeli bir önceki hırkadaki gibi ince bir kemerle kullanmak...Neyse umarım beğenilir..!Ayrıca yakın zamanda bu hırkalardan satışa sunmayı düşünüyorum...Ne dersiniz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...