Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

14 Ağustos 2011 Pazar

şık tasarımlar...

Rahat,şık ve kullanışlı tasarımlarla Yasemin Akat...!Bu tasarımlara özellikle dikkat edin çünkü kimi zaman bir elbise bir kaç şekle girebiliyor...tam tarzım:)
Salaş şeyler nedense daha çok hoşuma gidiyor ama giyme konusuna gelince hep kendimi daha dar kesimlerde buluyorum...ama aşağıdaki ceket çok hoşuma gitti bunu kesin giyerdim.:))
Ayrıca bu tasarımcının her kesime hitap ediyor olması çok büyük avantaj bence...tebrik ediyorum..!
Yasemin Akat'ın Nişantaşı, Erenköy, Bakırköy ve Arnavutköy (OutLet) Mağazaları var.Eğer almak isterseniz buralardan ulaşabilrisiniz..Sevgiyle kalın...










2 yorum:

  1. 3.fotoğrafdaki kombin cok hoş içerisindeki etek de tek basına kullanılabilirmis :)

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...