Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Aker,Cacharel,Pierre cardin,Arancia eşarplarda renkler coştu...

Aker,Cacharel,Pierre cardin,Arancia  2011/12 Sonbahar - Kış Koleksiyonu'nu 2 gün önceden başlayarak  facebook Aker sayfasında görücüye çıkarttı.Açıkcası 2 seneye yakın facebooktanda takipcisi olduğum halde bu kadar renkli koleksiyonlarını görmemiştim..Bu sene içinde Aker'in üretim fabrikasına gidip aşamaları da gördüğüm için ne zor şartlarda hazırlanıyor eşarplar biliyorum:))o zaman bu sezonun eşarpları üretiliyordu düşünün..6 ay öncesi flan...Neyse ben bu koleksiyonu çoook beğendim ve sizde kesin beğenirsiniz.Herkese hitap eden,4 marka..Mesela Aker'den başlayalım;



Ben buna bayıldım...Fiyonklarda  renkleride bence harika..tam benlik...birkaç örnek daha;




Sanki tablo yapıyormuş gibi eşarp yapmışlar...Yine tebrikler...

Yani aslında eşarbı alıp evime tablo diye asmak istemedim değil:))
                                                                CACHAREL

PİERRE CARDİN

 ARANCİA
neyse... yeni sezonda başarılar diliyorum firmaya..Eğer koleksiyonun tamamaını görmek isterseniz
Aker facebook sayfasından yada Aker'in resmi sitesinden ulaşabilirsiniz...Sevgiyle kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...