Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Salaş olmak istiyorum.....

Biliyorum tatilden beri yazmıyorum post,ama kombinlerimi paylaşıyorum...Bu ara elbise dikiyorum dışarıya oyüzden hem ramazan,hem iş zor oluyor yani...Neyse arayı kapatırım nasılsa:))
Hazır elbise için biraz daha vaktim varken burda dergisinin bu ayki 08/2011 sayısında gördüğüm bir ceketi dikiyim diyorum...Ünlü bir markada görmüştüm ama hatırlayamadım şimdi nerde diye...
Salaş ama bu sene zaten ortalık salaş:))kolay bir model zaten..astara da gerek kalmıyor..
yani kısacası bakalım nasıl olacak...umarım kararımdan vazgeçmeden dikerim:))ayrıca ceketin aynı modelinin yelek olarakta kalıbı var.yani kollarını çıkarın,bir bağcık,oldu bitti yelek...
acil durumlarda kullanılabilir.Kalıp hazırda bulunsun da:))Herkese mübarek Ramazan ayının hayırlara vesile olmasını diliyor ve bu postu bitiriyorum...
Gelişmeler ve kombinler için takipte kalın...sevgiler


1 yorum:

  1. bence süper bir ceket...paylaşımlarında harika..devam

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...