Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

11 Eylül 2012 Salı

Yapışkanlı tela ile etek ucu ve paça yapılışı..

Merhaba arkadaşlar,
Bence tüm bayanlar dikiş sevmese bile en azından pantolon yada etek boylarını yapabilmeli diye düşünüyorum.Elbette ki aman banane veririm terziye diyenler olacaktır...ki genelimiz böyle..Neyse beni taşlamadan kimse, konuya geçiyim de isteyen yada buda nasıl yapılıyormuş diyenlere bir faydası olsun:)

Aslında tela çok çeşitli bir malzeme.Normalde kıyafetlerde dokuma telalar kullanılır.Ama size tanıtacağım tela çift taraflı yapışan bir tela..

(Tela nın T sini duymadım bu da nedir diyenler için Tık tık..)

iki taraflı yapışkan tela yada tuhafiye ağzıyla paça telası,


Üzeri kağıt altı yapıştırma..yani bir nevi tutkal gibi düşünün.ütüyle yapışabilen herkesin rahatlıkla kullanabileceği bir ürün.fiyatı da çok uygundur.metre işide alabilirsiniz.10 metresi 1 lira gibiydi yanlış hatırlamıyorsam.



Ben genelde abiye etek uçları ya da klasik kumaş pantolonların paçalarında,aslında dikiş görünmemesi gereken heryerde kullanılabilir.Geçenlerde bir elbise dikmiştim ve onun etek ucunu bu şekilde yaptım.Sizler içinde daha anlaşılır olsun diye resimledim.Görüntü kötü olabilir şimdiden kusurabakmayın.akşamdı ışık azdı vs:)










aynen bu şekilde pantolon paçanızada uygulayabilirsiniz.Overloğınuz yoksa onun yerine surfile yani zigzag dikiş yaparak temizleyebilirsiniz.yanlışlıkla kısa kesitiğiniz boylarda 1 cm.den yapıştırıp ürününüzü kurtarabilirsiniz:)..Baştada söylediğim gibi dikiş bilgisi olan yada olmayan herkes uygulayabilir.hadi kolay gelsin hepinize..
Kalın sağlıcakla..

Bu arada yorumları bekliyorum.
Sürekli takip için facebook sayfamdan yada twitterdan ulaşabilirsiniz..

19 yorum:

  1. bende çok kullanıyorum..hemde çok pratik :)

    YanıtlaSil
  2. ben de kullandım bir kaç kere ilk yıkamada açılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK YÜKSEK DERECEDE YIKARSANIZ AÇILIR.önerilen 30 derece.ama ütülerken tekrar yapıştırabiliniyor

      Sil
  3. Okullar açılıyor formlar alındı birde tuafiyeye uğramak lazım şimdi.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Diyelim ki yanlış yapıştırdınız , o zaman kolaylıkla sökebiliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sökebilirsiniz ama yapışkanın izi kalabilir.birkaç yıkamadan sonra çıkıyr

      Sil
  5. Bu yapışkanlı tela güzel birşey pratik kolay falan filan. ama zamanla açılıyor o kötü. Benim pardesümün etek uclarıda bu yapışkan teladan yapılmış ama yavaş yavaş küçük küçük açılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürekli kullanılan ve yıkanan şeylerde önermiyorum bende abiyeler için iyi

      Sil
  6. orjinal kolay uygulanabilir pratik bir fikre ihtiyacim var! yardim lutfen.. oglum bu sene yatili okulda olacak.. ve esyalarina okul formasindan tutun da ic camasirina coraplarina kadar kaybolmamasi yada diger arkadaslariyla karismamasi icin bir isaret koymak istiyorum. isminin bas harfleri mesela.. ama bu kadar cok parcaya kalici bir isareti en kisa zamanda en az emekle nasil koyarim bir turlu fikir uretemedim. kolay bi yontem onerebilir misiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isim etiketleri sizin işinizi görür http://www.etiketinolsun.com/ buradan edinebilirsiniz.dikilebilen etiketlerden alırsanız daha iyi dikersiniz ve kaybolma şansı kalmaz:)

      Sil
    2. Super!! Cok tesekkur ederim:) Sizden pratik bir yanit alacagimi biliyordum.. Boyle bir siteden haberim yoktu. Hemen siparis verecegim.. Tekrar tesekkurler, kolay gelsin:))

      Sil
  7. Serap hanım nerelerdesiniz? Kaç haftadır blogda yoksunuz

    YanıtlaSil
  8. serap hanim sizin paylastiginiz bir elbise var onu nasil temin edebilirim bana yardimci olurmusunuz size bi turlu ulasmadim buradan gorunce cok sevindim

    YanıtlaSil
  9. Selam serap hanim. ben kisaltma islemleri yapiyorum ama bazen sifon elbiselerde hata yapiyorum her yerini ayni santimde kesiyorum yinede bazen bir yer kisa bir yeri uzun oluyor bu konuda yardimci olabilirmisiniz.mesala aksam elbiseler ve abiyelerde.beni aydinlatirsaniz cok memnun olurum.caresini ararken sizin siteniz karsima cikdi .hayirli günler.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,peki bu işlemi yapıp üstünden dikiş geçebilir miyiz?

    YanıtlaSil
  11. Tela lekesi nasil cikarabilirim yardim edin cok acil

    YanıtlaSil
  12. Tela lekesi nasil cikarabilirim yardim edin cok acil

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...