Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

19 Eylül 2012 Çarşamba

Deko Dükkan Blogger Lansmanı..!

merhaba arkadaşlar,
Az çok bilenler bilir pazar günü bir kaç blogger arkadaşımla çook güzel bir kahvaltı etkinliğine katıldık.DekoDükkan (eski adı tükkan konsept) adlı mekan saolsun bizleri ve eşlerimizi davet etti.Hem doğanın içinde bir cennet diyebileceğim mekanlarını zevkle hazırlanmış bir kahvaltıdan sonra bizlere tanıttılar,hemde eşlerimizin tanışmasına vesile oldular.Mekan sahipleri o kadar içten,o kadar samimi ki hiç resmiyet olmaksızın rahatça eğlendik,yedik,içtik.Kısacası gerçekten çok güzel ağırlandık.İlk olarak eşim ve ben teşekkürlerimizi ileterek, fotoğraflara geçelim diyorum:)


Mekanı gezmeye başlamadan önce işte tablomuz buydu..Doğanın içinde harika bir kahvaltı ile güne başladık.
Not:foto makinası getirmediğim ve telimin şarjının bitmesi nedeniyle karışık fotolar kullandım.site,tel,arkadaşlardan vs:)o yüzden aynı resimleri diğer blog yazılarında görürseniz şaşırmayın.!


Gördüğünüz gibi burası sapancada doğa içerisinde çok farklı bir mekan.Deko Dükkan diyor kii;

Türkiye‘de bir ilke imza attık.

Daha önce hiç bir yerde görmediğiniz tarzda bir showroom hazırladık.

10.000 Metrekare alanda iç - dış mekan mobilyaları ve dekorasyon ürünleri kapalı ve açık yüzme 

havuzu,yazlık sineması, cafe restaurantı, resim atölyesi, mimarlarımızdan oluşan tasarım merkezi ve gör 

dene satınal yaklaşımı ile Sapanca’da ki bu DekoDükkan gerçekten bir farklılık yapmış.


Eşimin de mobilyacı olması sebebiyle sizlere önerebileceğim bir yer.Üstelik sapancaya gidemeyenler varsa online satış siteleri de var.
Kahvaltıdan sonra mekanı gezelim dedik.Her odada satın alabileceğiniz mobilyalar,aksesuarlar beğendiğinizi alın çıkın yani:)



Şu arkadaki takı  mankenleri görüyormusunuz eşime yakından çek demiştim çektiği bu:)ben onlara bayıldımmm.Online sitelerde fotolar küçük görünüyor olabilir ama inanın gayet büyük ,gerçi bu konuda yeni bir foto düzeni gerçekleştiriceklerini söylediler.Bencede iyi olur.






                                      Çok otantik kasa görünümlü mini dolaplar..


Elimde fotoğraf makinası olmasına bakmayın.Feyzacığımın makinası onu çekiyorum bende:)


Ahhh nihayet eşim beni çekmeyi düşünmüş:)Bu koltuklara bir oturduk ki kalkmak istemedik yani sormayın.



 Açıkca söylemeliyim bir odayı daha bir çok sevdik kızlarla,çünkü odaya girdiğimizde mekan ortağının kardeşi Ravya hanım bir masa üzerine kendi üretimi şalları sermiş.Ve bize kendiniz beğenin istedim dedi.
Ve o andan itibaren kendimizi kaybettik. bu arada Aybike,nurcan ve feyza ya 243433434 kere hangisini alsam,bu olmuş mu? demişimdir.Onlarda saolsun katlandılar:)


Sanırım 30-40 dk kaldık o odada neyseki beğendik.Gerçekten dokusu ve renkleri o kadar güzel ki seçmek zor oldu.Ortak kararımız ipekevi kalitesinde %100 ipek  şallar emin olun.Ravyasal Dünya facebook adresinden şallara sahip olabilirsiniz.Fiyatları da uygun yani bilginize..


Yüzleri kapatmak için şirin smile ler kullandım.şirinlik abideleri olduk:)
Ayrıca çok tatlıııı kurabiyelerimizi de göstermeden edemicem.Ravya hanım ve deko dükkan ne kadar ince düşünmüşler,çoook teşekkürler.



daha sonra feyza,aybike,nurcan,serra,kübra,ravya hanım,mekan sahipleri ve eşlerimiz kahvelerimizi içtik,sohbetlerimizi yaptık.Kalkış zamanı geldiğinde de hepbirlikte fotolarımızı çekildik.



             
                                       Feyza ile nerede çekilsek modundayken:)



                         Bunlarda çılgın pozlarımız.Serra cım saolsun çekti bizi..




burasıda mekanın yazlık sinema alanı.mavi sandalyeler ve açık hava sineması konsepti en çok hoşuma giden yerlerden.Aslında amaçları mobilya ve aksesuarlarını sergilemek olan bir firmanın bunu çok yönlü olarak sunmaları gerçekten takdir edilecek bir durum.Düğün,nişan yada toplantı organizasyonları,cafe,restaurant hizmetleri ve butik otel tarzında özel günlerde bir kaçamak için ideal bir yer.


buda kübracım.Hem ona hemde nurcana maşallah diyorum.Onlar anlarlar:)tabiii bizede maşallah unutmayalım..!




Kapanışı da bu güzellikle kapatalım arkadaşlar.eğer okuduysanız sizede maşallah.:)Gerçekten güzel bir gündü.Eşlerimizinde anlaşması ayrı bir mutluluk oldu tabii..Deko dükkan ve ravyasal dünya ya sonsuz teşekkürler..

Deko Dükkan iletişim bilgileri

Facebook için tıktık..
Online alışveriş sitesi  için tıktık.
Web sitesi için tık tık..

Ravyasal dünya iletişim bilgileri..
Facebook sayfası

kalın sağlıcakla..

8 yorum:

  1. ne kadar güzel yaaa hele eşlerle gidilmesi çok güzel olmuş ben de nurjanı ve kübraya maşallah diyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah razı olsun.evet çok iyi oldu..

      Sil
  2. Salini cok begendim serapcim.ipekevi mi.bu durmda nurcanda hamile oylemi masallah dedigine gore..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taktığım şal ipekeviyle aynı kalitede bir hin ipeği şal.markası yok eminönünden aldım

      Sil
  3. Ya sizede massallah cok guzel tanitmissiniz ����

    YanıtlaSil
  4. Yaa sizde maşşallah çok güzel tanitmişsiniz :) <3 tuba akat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten beğendiğim için tanıtımıda güzel oldu demekki:)tşk

      Sil
  5. çok keyıflı bır bulusma olmus ınternet uzerınden tesadufen denk geldım blogunuza.Sevgiler. :)

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...