Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

18 Aralık 2011 Pazar

bu haftam nasıl geçti..

HErkese selam,nasılsınız bakalım..!Ben zıpkın gibiyim..Bugün biraz keyif yapıyorum desem yeridir.Evde onca iş beni beklerken:)Bir önceki yazıda bahsettiğim gibi hareketli bir hafta geçirdim diyebilirim.Ama genel olarak geçtiğimiz 1,5 haftanın favorilerini anlatmaya çalışıcam...Öncelikle geçen hafta ablama gitmiştim.Eniştem saolsun burada bahsettiğim makaron krizimi duymuş ve güzel bir süprüüüz yaparak bana makaron almış..



Ayyyyy...Çok da matah birşey değilmiş.Ama tatmış oldum.Gerçekten fazla yiyince bayıyor diyebilirim.Ama ben en çok caramel,vanilya ve fıstıklısını sevdim...Enişteciğime jesti için çoook teşekkür ediyorum...
Gelelim benim facebook sayfamda koton çakması diye yaptığım bluza...Ablamlara giderken alelacele giydim ama üstümdeki ve en son halini görün diye resimledim.



Koton çakması diyorum çünkü bluzu bire bir aynı yaptım:))koton da gördüğüm saks maviydi ama elimde aynı kumaşın bu rengi olduğu için bu şekil oldu..Fiyonk detayı yetiyor zaten..Tabiki kollarını uzattım,boyunu uzattım.En güzel yani,ister düz kullanın,ister resimdeki gibi bir iple,istersenizde kloş eteğin içinde dökümlü bir bluz olarak.Çok kullanışlı oldu yani...Bu sene nedense çoook renkli kumaşlar alıyorum...Resimde kötü çıkmış ama cepten bu kadar:((
Son olarak da geçen hafta sanırım fırsat bu fırsat sitesinden aldığım bir saati paylaşmak istiyorum..Sadece 20 tl...Hatta 19.90:))Evimde eşimle birlikte olduğumuz foto yada yazıları duvarlarda görmek hoşuma gidiyor.Bu seferde isimlerimizden oluşan bir kalpli ayna saat buldum ve hemen aldım:))


Siparişi veriyorsunuz ve gelen kodu yazdırmak istediğiniz kelimelerle mail atıyorsunuz.2 gün sonra elimdeydi..Gelen kutudan çıkan şablonla da arkasındaki yapışkanları açıp yapıştırıyorsunuz..sonuçta zaman artık sevdiğinizle birlikte akıyor:)her baktığınızda aklınıza bir kez daha geliyor.:)

eveeeet...geçen 1,5 haftanın  favorileri bunlardı benim için..
Bu hafta inşallah sinemaya gidicem,öneri üzerine tabiki karadenizli olmam dolayısıyla,

filmine ..BAkalım birçok kişiyi güldürdüğü gibi benide güldürebilecek mi?
Umarın herkesin yeni haftası güzel geçer...Sevgileeeeeeeer...

Bu arada mailler için teşekkür ederim.Gerçekten fikirlerime değer verip sorduğunuz için ve paylaşımlarda bulunduğunuz için...Elimden geldiğince hepinizin maillerini yanıtlıyorum.Ama atladıklarım varsa tekrar göndersinler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...