Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

7 Aralık 2011 Çarşamba

Özel tasarım ve dikim bluz için çekiliş sonucu....

Herkese kocamaaaaaaan selam..Çekiliş yüzünden bloguma yazı yazamadım:))özledim yani.Evet burada bahsettiğimiz kendi tasarımım ve özel diktiğim bluz çekilişimizin sonucunu heyecanla bekleyenleri daha fazla meraklandırmadan geçelim sonucumuza...
Öncelikle twitterdan takibe alanlara +1 oy hakkı olduğu için isimleri alt alta yazmıştım.Ama kararsız kaldım ve facebook sayfamızda sordum.karıştırıyım mı listeyi diye..karıştır denilince random da rastgele karıştırdım listeyi...Sonra yine facebook sayfamda bir numara söylenmesini istedim.Ve zeynep arkadaşımız bugün ayın 7 si 7 olsun dedi:)veeeeee günün talihlisi CEREN DAMLA GÖKSU arkadaşımız oldu...





çekilişe twitter +1 oylarıyla birlikte 35 kişi katılmış oldu..Tek seferde listeyi görüntüleyemediğimden iki parça halinde.evet bir çekilişinde sonuna geldik:)Kazanan arkadaşımı kutluyorum ve  katılan herkese çoook teşekkür ediyorum.Kazanamayan arkadaşlarım içinde diyorum ki facebook sayfamda her 100 kişi beğendiğinde çekiliş yapıyorum zaten:)şimdiki hedefimiz 500 kişi olmak.Olunca çekilişimiz olucak tabiki yine.Hepinize sevgilerimi iletiyorum.

not:Ceren arkadaşım bana iletişim bilgilerini mail atarmısın?hemen kargolıyım..

Bide ürün gelince fotolarsan çok sevinirim:)

2 yorum:

  1. ceren damla göksu7 Aralık 2011 17:58

    aaaaaayyyyyyyyyy inanmıyorum yaa..hayatımda ilk defa bi çekilişten hediye kazandım..çok teşekkür ederim.Bu nadide parçayı giymekten mutluluk duyucam.ellerinize sağlık.hemen gönderiyorum mailimi:)

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim ceran hanım..güle güle kullanın..bugün kargoluyorum ürünü:)sevgiler

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...