Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

21 Ağustos 2013 Çarşamba

Süslü Püslü Hırka Çekiliş Sonucu..!

Merhaba arkadaşlar,
Buradaki yazımda bahsettiğim çekiliş sonucu belli oldu.Süslü püslü hırkayı kazanan takipçim ,HATİCE UÇAR olmuştur.

video



Kazanan kişiyi tebrik ederim.Yalnız bir konuda üzüntümü söylemeden geçemicem.
katılan kişilerin çoğunluğu fake hesaplar yada profili sadece yarışmalarla dolu kişilerdi.Üzüldüm çünkü bu şekilde olunca normalde sayfayı bilmeyen ama çekiliş olduğunda balıklama atlayan kişilere dayanamıyorum.Bu şekilde gerçekten paylaşımda bulunduğum takipçilerime haksızlık oluyor.Çekilişte kendi istediğime vermek gibi bir haksızlık da yapamayacağıma göre...Malesef hediye verilince bu durum oluşuyor.Sizler bana akıl verin,hem benim için,hemde gerçek takipçilerim için yararlı olacak bir yöntem varmı? Varsa çok memnun olurum:))

Söylediklerimin şu an kazanan kişiyle alakası yoktur.yanlış anlaşılmasın..
Sevgiler


4 yorum:

  1. Merhaba empati kurduğumda haklısınız ama fake olmayıp yarısmalara katılan insanlar da var önce yarısma sayesinde tanısıp sonra alısveriş yaptıgım ve takip ettiğim bir çok site oldu.Yani bence yarısma dahi olsa insanlar sizi öğreniyor,tanıyor..Eğer ilgisini çekerse zaten takip etmeye devam edecektir.

    YanıtlaSil
  2. Yarışmayı kaçırdığıma üzüldüm doğrusu, çünkü daha yeni keşfettim blogunuzu. Aslında şans işi bu onlara çıkıyorsa onların hakkı oluyor. Blog açmadan önce takip ettiğim çok kişi vardı ama üye olmadan, çünkü bilmiyordum üyelik olayını. Belki de takip ediyorlardır iyi düşünün :) Bu arada benim de mütevazi bir dikiş blogum var, fikirlerinizle birlikte sizi de bekliyorum, ilgilenirseniz :)
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    Sevgiyle kalın, canınızı sıkmayın :)

    YanıtlaSil
  3. çekiliş için açılmış olan blogları dahil etmeyeceğinizi kural olarak baştan koyabilirsiniz.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Serap Hanım, güzel bir şeyler yapanlarını görmek ne güzel. Eliniz çok becerikli, tebrik ederim.
    Sitenizi okuyordum daha önce, şimdi bloğumu açtım takip edebiliyorum artık. Ben de tasarımlarımı ve düşüncelerimi paylaşıyorum. http://trendtesetturbb.blogspot.com/ sizi de bana bekliyorum. Bir gün tanışmayı da çok isterim, sevgiler

    bahar bolat

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...