Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

17 Mart 2014 Pazartesi

Mercedes-Benz FWİ Detayları..

Merhaba Arkadaşlar,
Malum bu hafta  Mercedes benz Fashion Week İstanbul 2014-2015 sonbahar/kış  "mbfwi"  kapsamında İstanbul modern'de ünlü modacıların defileleriyle dolu bir haftaydı.3.sezonunu gerçekleştiren ve artık bu sezon en azından bir güne vakit ayırabildiğim bir etkinlikti:).Aslında tüm haftamı ayırmayı planlıyorken,hava koşulları ve planda olmayan durumlar yüzünden sadece 14 mart defilelerine katılabildim.Yinede tabiki tüm tasarımcıları online takip ettim.Az çok fikir sahibi oldum ve sizlerlede paylaşmak istedim.

İlk olarak Atıl Kutoğlu...


Atıl Kutoğlu 2014-2015 kış sezonunu renklerle karşılamış belliki.Beğendiğim parçalardaki detaylar,ikili renk uyumları çok hoşuma gitti.Hem kullanılabilir parçalar olması,hem biye detaylarıyla kış sezonunda favorilerimden.



Deniz Berdan için 2014-2015 kış sezonu karadeniz kokuyor:)Yani malumunuz has karadeniz kızı olarak,memleketime aşık biri olduğumdan "horon" koleksiyonu tabiki benim için gözde defilelerden.Ben katılamadım ama resimlerden de görüldüğü üzere,"horon” adına yakışır karadenizin vazgeçilmezleri, ince belli bardakda çaylar,hamsi,lahana,mısır desenleri kullanmış.Sevimli olmuş yani:)




Erol Albayrak defilesine katılmaya fırsat buldum.Açıkcası beni cezbeden öyle ahım şahım birşey olmadı ama birkaç tasarımı yinede paylaşmak istiyorum.




Ece gözen de katıldığım defileler arasındaydı.Marjinal tasarımlarını sergiledi.Ece gözen defilesinde aslında en beğendiğim müzikleriydi:)birde bu birkaç tasarım.Tabii ben bu tasarımları farklı şeylerle düşündüm o ayrı.Farkettiğim en fazla detay,2014-15 kış sezonunda halk dilinde takım elbise kumaşı denilen,boyuna çizgili,ekose gabardin tarzı kumaşların kullanılmış olmasıydı.


Bunun yanı sıra,renklerde baskın olarak gri,siyah ve şarap kırmızısı vardı defilelerde.Ama açık renk katmak isteyenler pudra,sarı ve uçuk mavi tonlarını kullanmışlar.


Zeynep mayruk defilesinde de bulundum ve gördüğüm tek şey;deri ve kürk kombinasyonlarıydı.Genel olarak tasarımcıların hemen hemen hepsi,deri ve kürk kullanmış.Demek ki 2014-15 kış sezonunda yine kürk ve deriler var arkadaşlar.Gerçi moda yurtdışında biterken, bize daha yeni geliyor ve aslında sosyal ağlarda o kadar görüyoruz ki,gözümüz alışıyor ve sıkılıyoruz.Umarım farklı renkler ve modellerle kullanılır.


Herşeyi geçelim.Özgür Masur abiye koleksiyonuyla 10 puan aldı benden.Renkler,dokunuşlar,kumaşlar ve danteller tam yerinde.


Zerafet her anlamıyla işlenmiş.Hatta defilede uygulanan concept,saçlar bile çok hoş bir görsellik sağlamış.


Bu arada siyahın kurtarıcı gücünü lacivert almış sanki.Ayrıca sarının da bu tonu mükemmel olmuş ve hem günlük hem abiyelerde bolca kullanılmış.Astar renklerinin farklı kullanılması , hem abiye,hem günlük tasarımlarımlar da ışıltılı ve kendinden desenli (brokar) kumaşlara yer verilmiş olmasıda bir detaydı.


Kısacası ;
bu sezon için az zaman ayırsam da benim için güzel bir tecrübe oldu.Tabii klasik mercedes fashion week istanbul pozu vermeden olmazdı:)


Kalın Sağlıcakla:)
Sevgiler
Serap Büyük Yılmazer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...