Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

22 Kasım 2012 Perşembe

Düğme deyip geçmeyelim..!Bakın neler yapılıyor..!Kendin yap..!


merhaba arkadaşlar,
Malum benim geri dönüşüme olan merakımı artık biliyorsunuz.hiçbirşeyin atılmaması taraftarıyım.O yüzden de elimden geldiğince (aslında önceden çok yapardım,şimdi fırsat bulamıyorum)geri dönüşüm yaparım.Bir dikiş sever olarak tabiki önceliğim dikişle ilgili her objeden yeni birşeyler çıkarmak.
Örneğin;düğmeler..Pazardan toplu olarak aldığım düğmeleri (aslında birnevi saklama şekli de olabilir)nasıl değerlendiririm derken.Bi baktım millet çoşmuş.Geneli yabancı yapımı.Biz neden yapmayalım?Gayet basit şeylerle evimizi şenlendirelim dimi ama.Bundan sonra inşallah hem blogumda (önceden birkaç yazım var aslında) yeni facebook sayfamda sizlerle bu tarz geri dönüşüm yada kendin yap Bölümü paylaşıcam.Hem canı sıkılanlara örnek olur.Verimliliğimiz artar.Hemde ilerideki projelerime yeni geri dönüşümcüler çıkar.Sizlerde bunlardan yaptığınız herhangi bir objeyi fotolayıp gönderirsiniz..Çok güzel planlarım var çoook...!Neyse biraz daha sabrediyim..

Hadi bakalım düğmelerle neler yapabiliriz?


Önceliği bu tabloya verdim.Çünkü kesinlikle bunu yapıcam.Çok güzel olmuş bence.Hemde tam beni anlatır diye düşünüyorum.Düğmeleri tuhafiyelerden tek tek alırsanız pahalı biliyorum.Buna bir öneri kumaş pazarlarında 1 torbası 1 lira flan oluyor.Böyle bir projenız olursa kumaş pazarlarına gidin derim.Hem daha sonra beğendiğiniz yada işinize yarayanları koparıp alırsınız:)


Ayrıca hazır ürünlerin yedek düğmeleri hep kaybolur ya..İşte buna da güzel çözüm olabilir bu uygulamalar.Yeni aldığınız kıyafetteki (bluzlar,Kabanlar,trençkotlardaki)yedek düğmeyi hemen yapıştırın.daha sonra kopar yada kaybolursa bu yaptığınız objelerden geri alabilirsiniz.

Bunuda yapıcam inşallah.Gerçi bu şekilde bir çuval düğme lazım bana sanırım ama ..







                 bu yastık da favorimmm yanii:)



Bebek bekleyenler boş kalmasın ..Yapsın bunlardan bence..



Bu mumlukları eğer çocuğunuz varsa ona bile yaptırabilirsiniz.Gerçi sıcak silikon kullanmasınlar mazallah yanarlar ama siz silikonu koyun oda dilediği gibi yapıştırsın düğmeleri.Böylece sağlıklı vakit geçirme görevinizi de yerine getirmiş olursunuz.


Yine bir tablo..Yani aklıma gelen ilk şey yapıp ev hediyesi getirmek oldu bir anda.Hem arta kalan kumaşlarınız değerlenir.Hemde düğmeler:)




Bu yüzük de tam benlik.takılarda düğmeler yada dikiş objelerine bayılıyorum.kendimi geri alamıyorum.Sanırım bu yüzük kalıpları hazır satılıyor üstüne uyan bi düğme monte edin bitti,gitti...








Bu babetlerde favorim ama dışarıda pek kullanışlı olmaz sanırım.Ev ayakkabısı olur gibime geliyor.
Hepsini yapasım var...!Umarım sizinde aklınıza bir çok fikir getirmiştir.HAdi bakalım Kendimiz Yapalım..!

Kalın sağlıcakla...!
Serap büyük yılmazer

7 yorum:

  1. ba-yıl-dım hepsi birbirinden güzel ama özellikle en üstteki tabloya,abajura ve bebek çerçevesini çok beğendim şimdi kalkıp hepsini yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok şeker ama benim favorim yüzükler oldu:)

    YanıtlaSil
  3. ben bu düğme olayını çok sevdim :)))
    hepsi çok güzel...
    bende yapmak istiyorum...
    pembe-mor :))
    paylaşım için teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  4. Cocuklugumdan beri hep dugmelere merakim var. cok severim dugneleri. kucukken koleksiyonum bile vardi:)))
    Guzel fikirlermis... benim de yapasim geldi

    YanıtlaSil
  5. silikon tabancsı istiyorummm.süper paylaşımm teşekkürler knks...

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel yaa denemek lazım :D annem eskimiş kıyafetlerin düğmelerinide söküp sakladığı için düğme bolluğu var bizde :)

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...