Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Tesettür giyimi ile ilgili herşey,bir arada..!

merhaba arkadaşlar,
Sizlerle yine çok fonksiyonlu bir siteden bahsetmek istiyorum..http://www.tesetturgiyimi.net/
görüldüğü üzere tesettür giyimi ile ilgili aradığınız herşeyi bir arada bulmanız mümkün..malum bundan 2 sene önce tesettür kıyafetleriyle ilgili siteler çok zordu.Şimdi neredeyse hemen her firma kendi sitelerini kurdu ve onlıne satış yapmaya başladı.Fakat bildiğimiz 2-3 firma haricinde ismini duymadığımız firmalar da var.İşte bu yüzden http://www.tesetturgiyimi.net/ çok kolaylık sağlıyor.Tesettür ile ilgili;


giyim,eşarp,moda,kombin,özel tasarımları,blogları ayrı ayrı ve anlaşılır bir şekilde bulabilirsiniz.Yeni sezonu anında görebilirsiniz.Yorum katılarak yazılmış özel yazıları okuyabilirsiniz.Kombin yapmakta zorlanıyorsanız merak etmeyin..!sizin için onları da yapıyorlar:)Kısacası bir site üzerinden tesettürle ilgili herşeye ulaşabilirsiniz.
Şiddetle tavsiye edilir..
Sitenin adresini verdim yazı aralarında yine veriyim..
http://www.tesetturgiyimi.net/
                                                                         kalın sağlıcakla..
                                                                    Serap büyük yılmazer

8 yorum:

  1. Güzel bir paylaşım olmuş. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Sizi tesadüfen buldum ve bayıldım.Bilgilerini bu kadar cesurca ve içtenlikle paylaşan biri olarak sizi takdir ettim.Bilgilerinin cimrisi uzmanlarla dolu ortalık.Siz bu konuda bilgilerinin zekatını veren biri olarak onlarada örnek teşkil edersiniz inşallah.Sonsuz teşekkürler ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine hanım tşk ederim güzel sözleriniz için .estafirullah.

      Sil
    2. Evet güzel bir paylaşım. Sizin gibi araştıran ve paylaşan kardeşlerimizi tebrik ediyorum.

      Sil
  3. Bloğunuzu çok beğendim. Başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  4. tesettür artık kabul edilmesi gereken bir sektör haline gelmiş durumda ayrıca bir çok firma bu kapıdan gelir sağlamakta. tesettür giyimin şıklığı da diğer bayanların ilgisini çekmekte ve bu şıklığı kendileri de yakalamk istemektedir. güzel bir paylaşım olmuş tebrik ederiz.

    YanıtlaSil
  5. evet bende bu modelleri tesettür modellerini çok beyendim sayfanız güzel olmus bende artık sizleri takip edecegim düzenli olarak bu modelleri takip edecegim basarılar dilerim

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...