Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

11 Mayıs 2012 Cuma

Bjk kolyesi çekiliş sonucu..!

                                                 Herkese hayırlı cumalar,
Bu yazımda bjk kolyeyi çekilişle sizlere hediye ediceğimi  söylemiştim.Çekilişi sadece facebook tan yayınladığım linki paylaşanlar arasında yapıcaktık.İşte sonuç..



Kazanan kişi; Modakolik Haznedar adlı takipçim oldu...Güle güle kullansın inşl..

Geçen sefer kolye uğurlu geldi maçı kazanmıştık..Bu akşamda maça gidiyoruz yine..:)Yani stadtayım...Gelenler varsa görüşürüz:))

Dualarınızın kabul olması dileğiyle,benide unutmayın:)

1 yorum:

  1. merhaba bloğunuzu yeni takip ediyorum paylaştıklarınız çok güzel çok faydalandım benimde 1 senelik bir blogum var ama açtıktan sonra pek fazla ilgilenemedim şimdiden sonra ilgilenmek istiyorum blogları geziyorum fikirler arıyorum danışıyorum yeni insanlarla tanışıyorum kısacası aranızda olmak istiyorum benide kabul edermisiniz aranıza...

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...