Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

23 Nisan 2012 Pazartesi

ortaya karışık dikilen şeyler..

merhabalar,
yaşam belirtisi vermek için yazıyım dedim:)umarım güzel bir hafta başlamıştır sizin için.Benim için tabiki yine yoğun:( PAzar akşamı kankacığımın yeni bebişini görmeye gittim.Rabbim analı babalı büyütsün.Maşallah kızıma çok tatlı..Gerçi isim konusunda anlaşamadık ama:) neyse bu hafta gezmek istiyorum işlerimi bitirince..

Bu arada birşey belirtmek istiyorum ki.Facebook sayfamdan diktiğim ürünlerin fotolarını alıp kendi sayfalarında yayınlayanlar var.Saolsun takipçilerim gördüklerinde bildiriyorlar ki zaten benim tek tek onları bulmam imkansız.Sadece beğendiği için paylaşanları söylemiyorum.Moda evleri,butiklerin sanki kendileri yapmış gibi yayınlamalarını söylüyorum.İzin almadan kullanmaları yani.öğrendiğimde önce mesajla rica ediyorum kaldırmalarını.Çoğu kaldırıyor ama kaldırmayanlar yada ''nolcak canım ne var yani koysak şeklinde'' söyleyenler bile var.Yani özel olarak bilinmeyen bir model yapmıyorum tamam ama insan bir izin alır yahu.Kişisel bir sayfa değilsin ki sen,moda evi sin..Bu profesyonelliğe sığmaz bence.Nerde tasarım yapmak,emek harcamak..Ayrıca modelin alınmasına birşey demiyorum,desem zaten paylaşmam ama çekilen kişiler sadece benim sayfama özel resim veriyor.Saygı duymak gerek..Umarım yanlış anlaşılmamışımdır.

extra olarak sizlerden gelen etek siparişlerini yapmaya çalışıyorum.


siyah kloş eteğin kumaşı ince gabardinlerden.Kullanıcının isteği doğrultusunda hafif parlak yüzeyi var..


Eteği yandan çekince genişliği de ortaya çıkıyor:)


Bu mor etekte,buradaki postumda kumaş seçenekleri arasından ...kristal krep kumaştan..





Bu bluzu da doğumgünü için dikmiştim hamişe ama yayınlama fırsatım olmamıştı.Resim kötü çok aceleye gelmişti:) ama provasız yapmıştım ama artık ölçüleri sabit nasılsa bende diye:)Ve bol kesim olduğu için sorun çıkmadı..Rengi aslında toz halindeki kınanın rengi..Onu daha da renklendiren, buradaki etekten arta kalan parçalardan yaptığım yaka oldu.Arta kalan kumaşlarınızdan bir sürü yaka yapabilirsiniz..



Malum çok fazla kumaş kalıyor geriye ama bende atmaya kıyamayanlardanım.İllaki biryerde işime yarar diye.bu şekilde değerlendirebilirsiniz sizde..istediğiniz her bluz yada elbisenin üzerine takabilirsiniz.
Nasıl ama?
iyi haftalar hepinize..!
Bu arada bütün çocuklarımızın 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlu olsun efenim..

6 yorum:

  1. merhabalar... blogunuzu yeni buldum muhteşem artık bende takipteyim. Bu arada siyah kloş eteğe bayıldım ellerinize sağlık çok başarılı..

    YanıtlaSil
  2. ETEKLER HARİKA DA BİZİM BEDENLER(BENİMKİ YANİ)MANKEN GİBİ DEĞİL BALIK ETLİ OLUNCA OKADAR İYİ DURMUYOR SANIRIM AMA ETEKLER HARİKA ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  3. Sayın blog yöneticisi arkadaşlarımız internette dolaşırken sitenize rastlamış ve ekibimize önerdi. Vip danişmanlik olarak sitenizin takipçisi olduk.

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflarınızın izinsiz kullanılmasında şikayet ettiğiniz yazıyı okuyorum, yorumlara bakıyorum ki, ilk yorum yapan kişinin profil fotoğrafı benim yakın bir arkadaşımın düğün fotoğrafı, çeken kişinin sitesinden alınmış (üzerinde logo var) ve izinsiz kullanılmış.. yazık yani, kendisi ister mi acaba fotoğraflarının böyle saçma sapan kullanılmasını..

    YanıtlaSil
  5. Bu siyahinin kalibi da o anlatiminizdakinden mi?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çalışmalarınız güzel emeğinize sağlık ama birazdaha hareketlenebilinir yeni tarz modellerede ..

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...