Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Puantiye tunik:))




Tatilden önce cuma pazarında bu kumaşı bulmuştum..Bu sene puantiye modası patladığı için ,tatilde boş kaldığımda bundan dikim dedim...normalde kalıpla alakası yok düz bir kalıptı önüne fırfır ekledim,arkasınada fermuar yerine brit düğme çalıştım..Brit düğme çok tatlı duruyo bence :))sevdim yani:))Kol,etek ucu ve fırfır bitimlerine de şerit dantel geçtim...neyse ortaya böyle birşey çıktı yani...Siparişlerden fırsat bulup kendime birşey dikemiyorum valla:))o yüzden tatilde diktim zaten..benim tatilimde bu:)Dikiş dikmek...Seviyorum napim..!

3 yorum:

  1. ada,nın kemerini satıcam bende sana(:ellerine sağlık zuzum harika olmuş tatilde uğraştın bide ya delisinnnnnnn

    YanıtlaSil
  2. walla doğru söylüyosun...:))manken gibi kızın var işte:))kemer oluyo...keyifliydi be uğraşmak...saol zuzum

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...