Tüm sorularınız için;"sebyfashion@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz.Güzel vakit geçirmeniz dileğiyle:)

11 Haziran 2012 Pazartesi

Tesettür mayosu modeller ve öneriler..!

Merhaba,
Keyifler nasıl arkadaşlar?
bu postumda tatil önerilerini verdim.Nerelere gidicem dedim.Peki sınırlı paj özgürlüğü olan bizler denize girerken ne yapıcas?Son yıllardaki denize girememe ya da günlük kıyafetlerle yüzme derdinden kurtaran haşemalara bir yolculuk yapıcas.Sizleri bilmem ama ben evlendikten sonra tanıştım Haşema diye markalaştırılan aslında tesettür mayosu olan bu kıyafetle.Evlenmeden önce ancak bayan plajlarına giderdik.Ondan önce zaten çocuktuk.Bir tayt bir t-şört modunda :))Aslında ilk başta haşema bana itici gelmişti.(haşema diye genel olarak biliniyor ondan yazıyorum.Yoksa bir marka olduğunun farkındayım.Peçete yerine selpak demek gibi)Naylon yapılı bol kesim,kafada bone flan bana pek sevecen gelmemişti.Ama modeller o kadar çoğaldı ki,şimdi ne alacağını şaşırıyor insan:)Gelelim markalara..!Aslında ilk olarak haşemayı HAşema markası çıkardı sanıyorum.Nitekim tesettür mayosu yerine onun söylenmesinden belli:)Bu markanın çok yüksek fiyatları olması onun çok güzel modelleri olduğunu göstermiyor.Ben nedense çoğunu beğenemiyorum bu markanın haşemalarını.
2 tür kumaş var haşemalarda.Biri böyle yağmurluk kumaşı gibi haşır haşır eden,bol kesim dikilen


Diğeride jarse kumaşa benzer mayo kumaşlarından olan.Benim tercihim jarse gibi olanlardan çünkü diğerleri denize girince şişiyor :)


Altı tayt oluyor jarse tarzı mayo kumaşlı olanların,Üstünde de aynı kumaştan daha bol kesimli tunik tarzı bir üst.Bunların kullanımı rahat oluyor.Hemen kuruyor.OdeMA  .bu markayı geçen sene keşfettim.Ve bence daha gençlere yönelik .(biliyorum tesettüre uygun mu,değil mi,yok şöylesınız flan diyen olucak..Ama bunları alanların olduğu bir gerçek..!)







Az model koydum sitesinden bakabilirsiniz..Yalnız ben bu kafa bonelerini takmıyorum.Takamıyorum.hiç sevmiyorum.Onun yerine kendime süslü boneler yapıyorum ..bandana gibi..Tokaylada sabitliyorum.Çıkmıyo.

Birde havuz tesettür mayosu var.Aslında açık olan ama mayo,bikini giymeyen bayanlarında çok tercih ettiği ..


Genelde düz ,desensiz haşema tercih etsemde bu biyeliler çok hoşuma gitti açıkcası..


ama haşemalar ve mayolarda  dikkat edilmesi gereken bir kaç püf noktası vardır.
*Açık renklerden yapılmış tesettür mayolar vücudu hatlarını gösterir.
*Koyu renkler koyulukla doğru orantılı güneş altında vücut hatlarının görünmesini önlemeye yardımcı olur.
*Kalın kumaşlar kalınlığıyla doğru orantılı su tutar yavaş kurur.*İnce kumaşlar inceliği ve renginin açıklığıyla doğru orantılı güneş ışınlarıyla vücudunuzun temasını sağlar.

*Güneş ışınları cildinizi yaşlandırır, kapalı kıyafetler cildinizin yaşlanmasını önler. 



Modellere markaların sitelerinden bakabilirsiniz.Ama online satış yok sanırım.Ben burayı keşfettim buradan bakicam.

Yani derli toplu girelim denize..Öyle etek üstüne beyaz tişort giyip heryer ortada girmeyelim yaaa.Daha dikkat çekici oluyor.değilmi?

Kalın sağlıcakla..





11 yorum:

  1. bende dokuzuncu grili pembeliye benzer bi haşema var ve ben inanılmaz memnunum. rahatsız edici hiç bir özelliği yok :)

    YanıtlaSil
  2. Her çeşidinden mevcut bende ilk 15 yıl önce haşemalardan almıştım aslında kabarma sorunu olmasa en rahatı o yapışmıyor, jarseleri kesinlikle tavsiye etmiyorum direkt yapışıyor her noktayı belli ediyor, birde 2 yıl önce aldığım hem bol dize kadar boyu altı da bol eşofman gibi bir tane var ne paraşüt kumaşı ne jarse çok daha yumuşak bir cinsi var kumaşın oldukça memnun kaldım diğerleri attım zaten bundan sonra,piyasayı biraz araştırmak lazım belli bir kaç markanın dışında çok daha kullanışlı hatta fiyat olarak uygun mayolar var bilginiz olsun.

    YanıtlaSil
  3. eşofman tarzı olanlarla plajda çok raht ediyorsun gezinirken falan,ama dediğin gibi çok da rahat yüzülmüyor yortuyor insanı, içine su giriyor. Jarse olanlardan kullanmadım,çünkü onlar vücut hatlarını belli ediyor.

    YanıtlaSil
  4. Her tarafı saran haşemayla yüzmeyi hiç düşünmedim, herhalde düşünmem de. Onun yerine karma ortamlarda yüzmemeyi tercih ediyorum. Bilmiyorum, bana çok rahatsız bir yüzme deneyimi olur gibi geliyor. Diğer kısa kollu-yarım bacaklı tasarımlarsa bence kadınlar arasında kullanmak için ideal. Kadınlar arasında da ola bikini, mayo gibi kısa altlı şeyler giyilmemesi gerektiği için bunlar kurtarıcı olacaktır. Ben eşimin şort altlarını giyiyordum şimdiye kadar ancak gerekirse bunlardan düşünebilirim.

    YanıtlaSil
  5. bunlari bende bi turlu sevemedim nedense..ama ne yapacaksin denize giren hasemayi giyer (:

    YanıtlaSil
  6. tesettürlü bayanları düşünüp ne güzel haşema çıkarmışlarda bi de o bonesini güzel yapsalardı :)) tuhafıma gidiyo :)

    YanıtlaSil
  7. İlk çıkan haşemaların başörtüsü mü desem başlık mıdesem:)gerçekten uzaylı gibiydi Şimdikiler çok güzel Bende 7 yıldır haşemayla denize girenlerdenim, çok rahat,ilk sıradakine benziyor ama benim haşemam taşlı armalı biyeleri çok güzel laci üzeri yşl taş ve biyeli haşemanın kendi markası.
    Tavsiyem açık renklerin tercih edilmemesi, birde kaliteli alınki uzun yıllar (en az 3-5 yıl kullanın) Ben bayağı pahalı aldım.
    Bayanlar arasında girmek içinde boneli yarım kol ve diz detaylı olandan tercih edilmeli bence. Duyduğum kadarı ile(arkadaşlardan) şükür görmedim, bayanlar nasıl olsa kadınlar arasında diye bikinili giriyorlarmış ki telefonları hatırlatayım ve bayanlar arsındada tesettürün kuralı var.
    Biz ailece Abanada İneboluda çok rahatız haşemayla (kızkardeşlerim fln)herker buralarda böyle. haşemalıyım diye çekinen de yok ayrıca hatırlatma.

    YanıtlaSil
  8. Değerli blog kullanıcısı siteniz hakkında çok olumlu tepkiler görüyoruz Tuzla halı yıkama olarak paylaşımlarınızı ve makalelerinizin devamını diler teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  9. haşemayı bulandan Allah razı olsun, her ne kadar özellikle taytlı giyilenleri erkekler yanında giymeye uygun olmasa da ben eşimle birlikte alternatif bir tatil köyüne gittiğimde (tesettür otel) giyiyorum denizde ve kapalı bayan havuzunda da açık haşemalardan giyiyorum. çok iyi düşünülmüş.

    YanıtlaSil
  10. bende evlendikten sonra tesettüre girdim ancak bir site buldumki, cankurtaran gibi resmen mayomax firması her türlü ürün var bacılar tavsiye ederim fiyatları çok uygun ve hızlılar

    YanıtlaSil
  11. Hiç unutmam ilk haşemelar çıktığında ninja başlığına benzer başlıkları vardı ne dalga geçmişlerdi benimle o günden beri o bonelerin hiç birini kullanamıyorum. "Terekli başörtü" olarak google da aratırsanız değişik bir alternatif o da :) Bence tüm tesettür mayolarda dikkat edilecek bir nokta da çabuk kuruması. Islaklık çok fazla vücutta kaldığı için ciddi rahatsızlıklara sebep oluyor :(

    YanıtlaSil

Doğru yada yanlış bütün yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum...Ve yazdığınız için teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

Bunlarda ilginizi çekebilir..!Bi bakın bakalım:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...